Dramske tehnike u nastavi

e-skole

Dramske tehnike u nastavi

  • Uređeno prije: 63mj
  • 194
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Primjenom dramskih tehnika učenici imaju mogućnost na zabavan način razviti  spoznaju o određenoj temi te razvijaju socio-emocionalnu osjetljivost. U ovom scenariju poučavanja učenici će uz pomoć dramskih tehnika usporediti zvučnu sliku tri hrvatska grada istražiti emocije repati i osmisliti rime na njemačkom jeziku po intonaciji prepoznavati latinske izreke te na Dramskoj skupini - improvizirati. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Petra Blajić, Autor
    Andrea Brzac, Autor
    Jelena Huzanić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivan Kardum, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.4. Govori tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama srednje razine složenosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.5. Sudjeluje u dužemu planiranom i jednostavnome neplaniranom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.1.4. Izabire različite tehnike kreativnoga izražavanja i koristi se njima - tumači i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i poznatim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.1. Fizičko okružje učenja - Učenik stvara prikladno fizičko okružje za učenje s ciljem poboljšanja koncentracije i motivacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.1.1. Nabraja, smješta i povezuje ključne osobe, pojmove i događaje iz rimske povijesti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Latinski jezik-> A. Jezična pismenost-> SŠ (2) LJ A.1.2. Prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavnije i jednostavne gramatičke oblike riječi i njihove odnose
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.1.2. Učenik proizvodi srednje duge i jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) NJ C.1.2. Učenik prikuplja i kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora te priprema prezentaciju s temom iz područja osobnoga interesa i svakodnevice

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    kreativno mišljenje, Emocije, izvannastavna aktivnost, glazbeni žanrovi, mjesni govor, likovi, karakterizacija likova, izreke, narječja, morfologija, dramski sukob, dramske tehnike, poslovice, lokalizmi, glazbene interpretacije, scenski pokret, scenski govor

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara