Opis materijala
Kroz aktivnosti scenarija poučavanja učenicima se dodjeljuju okvirne smjernice koje im pomažu u osmišljavanju ideje koja predstavlja temelj za stvaranje poduzetničkog proizvoda ili usluge. Učenici spoznaju mogućnosti realizacije poduzetničke ideje kroz osnivanje vlastitog start up-a.
Doprinosi
Marina Gašpar, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Danijel Eskeričić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Sanela Jukić, Autor
Dominik Možnik, Autor
Irena Šker, Urednik
Ivan Santica, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
doc. dr. sc. Andrea Lučić, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.1. Učenik oblikuje ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.8.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem analizira utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te daje prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO OŠ A.B.7.5. Učenik analizira europske regije s obzirom na njihove posebnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.7.1. Učenik analizira dinamiku i odnose pojedinaca i različitih društvenih skupina u 18. i 19. stoljeću
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.3.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.3.3. Upravlja osobnim financijama i prepoznaje tijek novca
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.3.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.3.3. Upravlja osobnim financijama i prepoznaje tijek novca
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
model, vizualni identitet, aplikacija, tržište, Hrvatski narodni preporod, izvannastavna aktivnost, Pitagorin poučak, Preporoditelji, turistička agencija, putovanje, plan puta, 3D model, inovativnost, vizualne komunikacije, asocijativne i izražajne vrijednosti boja i kompozicije
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
Aktivnost Moj ormar
Roberta Bonassin, Ivana Lukić, Nataša Ilić-Agatić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 5. razred OŠ
DOCX
Aktivnost : Moj dom
Nataša Ilić-Agatić, Roberta Bonassin, Ivana Lukić
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Talijanski jezik • 3. razred OŠ
DOCX
Komentari