Moj plan za budućnost

e-skole

Moj plan za budućnost

  • Uređeno prije: 25mj
  • 197
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Profesionalni razvoj je proces upoznavanja vlastitih sposobnosti vrijednosti i interesa istraživanje svijeta rada i njegovih osobina te pronalaženje odgovarajućeg puta za svakog pojedinca. Učenici će u ovom scenariju izraditi prijavu na natječaj za Nagradu Radoslav Putar predvidjeti znanja i vještine neophodne za zanimanja budućnosti pripremiti se za natjecanje u trčanju analizirati Camusova Stranca te koristeći metajezik Hegelove dijalektike izraditi svoj plan za budućnost. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Petra Orbanić, Autor
    Natalia Radanović, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Nikolina Mišić, Autor
    Katarina Stupalo, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.4.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.3. Izražava pozitivne osobne i društvene vrijednosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.2. Razumije društvene institucije, društvenu strukturu i društvene promjene
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    životopis, izvannastavna aktivnost, BUDUĆNOST, planiranje, natječaj, profesionalni razvoj, zanimanje, teza, karijera, sinteza, posao, ustrajnost, uzor, "Stranac", izbor zanimanja, ideja/koncept, stvaralački opus umjetnika, pismo motivacije, odricanje, Camusova djela, roman apsurda, antiteza, rješenje problema

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara