Kako spriječiti širenje infekcija?

e-skole

Kako spriječiti širenje infekcija?

  • Uređeno prije: 26mj
  • 225
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Infekcije među ljudima najčešće se šire kapljičnim feko-oralnim spolnim putem putem krvi bliskim kontaktom te s majke na dijete (tijekom tudnoće porođaja i dojenjem). Posebnu pozornost valja obratiti na pripremu i čuvanje hrane u domaćinstvu. Sve više ljudi posjeduje različite kućne ljubimce koji mogu prenositi infekcije ukoliko nisu pod redovitim veterinarskim nadzorom.

    Doprinosi

    Ivana Lukšić, Urednik
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Maja Đura, Autor
    Nada Lodeta, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent
    Danijela Stanić, Recenzent
    Zvonimir Peranić, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.1. Analizira svojstva, sastav i vrstu tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.2. Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM SŠ A.2.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM SŠ B.2.2. Analizira kemijske promjene anorganskih i organskih tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.4.3. Objašnjava utjecaj pravilne osobne higijene i higijene okoline na očuvanje zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.4.3. Objašnjava utjecaj pravilne osobne higijene i higijene okoline na očuvanje zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ C.1.1. Analizira pravocrtna gibanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> C. Gibanje-> FIZ SŠ A.1.9. FIZ SŠ B.1.9. FIZ SŠ C.1.9. FIZ SŠ D.1.9. Istražuje fizičke pojave
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.1. Primjenjuje osnovna načela i metodologiju znanstvenoga istraživanja i razvoj znanstvene misli stavlja u povijesni kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.2.1. Učenik analizira utjecaje razvoja znanosti i tehnologije na društveni i gospodarski razvoj tijekom srednjega i ranoga novog vijeka

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , brzina, prva pomoć, liječenje, pandemija, Epidemija, Akvedukti, Zarazne bolesti, razvoj medicine, terme, halogeni elementi, SPA, toplice, napredak znanosti, islamski svijet, Europa u srednjem vijeku, Epidemiološki ili Vogralikov lanac, dezinficijensi, mikroorganizmi, simulacija kihanja, mjerenje brzine, analiza videa

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara