Anksiozan/na sam u ispitnim situacijama - što mi se događa?

e-skole

Anksiozan/na sam u ispitnim situacijama - što mi se događa?

  • Uređeno prije: 21mj
  • 154
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Vjerojatno ne postoji učenik koji nije osjetio strah u ispitnoj situaciji. Riječ je o normalnom stanju koje usmjerava našu pažnju na ispit i čini nas uspješnijima. No strah ponekad može biti vrlo intenzivan stvarati izrazitu nelagodu i posve blokirati učenika. U ovom scenariju poučavanja učenici će istražiti odnos misli i osjećaja upoznati koncept  Fight or flight analizirati pozitivne i negativne utjecaje korištenja anksiolitika i saznati kako im filozofi mogu pomoći u stresnim situacijama. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Tajana Lovreković, Autor
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Nikolina Mišić, Autor
    Katarina Stupalo, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ A.4.12. Istražuje svojstva, sastav i vrstu odabranih biomolekula primjenjujući kemijsko nazivlje i simboliku u okviru koncepta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ D.4.17. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.1. Analizira regulacijske mehanizme održavanja homeostaze na razini stanice i organizma
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.3.2. Analizira principe iskorištavanja energije na razini stanice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , anksioznost, Emocije, Stres, neuroprijenosnici, ispitna anksioznost, fiziološki odgovor na stres, strategije suočavanja sa stresom, kognitivna procjena, reakcija na stres, lijekovi, anksiolitici, ataraxia, stoici, epikurejci, skeptici

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.3

    Komentari

    Nema komentara