Opis materijala
Uspostavljanje ravnoteže između rada učenja i slobodnog vremena ključno je u održavanju tjelesnih i umnih potencijala na optimalnoj razini. Pretjerani fizički ili umni rad mogu dovesti do sindroma prenapregnutosti. Osluškivati svoje unutarnje želje i u skladu s njima provoditi slobodno vrijeme čini osobu ispunjenijom sigurnijom i kao takva na najbolji način doprinosi svojoj okolini i društvu u cjelini.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Ivana Marić, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Ivana Kutle, Autor
Elena Paulišić, Autor
Danijela Stanić, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.2.1. Prati osobna motorička postignuća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.4.2.D Prepoznaje važnost održavanja tjelesnih potencijala na optimalnoj razini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.4.2.D Prepoznaje važnost održavanja tjelesnih potencijala na optimalnoj razini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.2.2. Uspoređuje energetske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.2. Raspravlja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni bioloških otkrića te donosi odluke o vlastitim postupanjima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.1. Učenik razumije srednje dug i srednje složen tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.3. Učenik piše srednje dug i srednje složen strukturiran tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.4. Učenik sudjeluje u različitim oblicima srednje dugoga i srednje složenoga razgovora na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
priroda, sport, put, izvannastavna aktivnost, vježba, planinarenje, Slobodno vrijeme, TRENING, Tjelesna aktivnost, kortizol, endokrini sustav, nadbubrežna žlijezda, negativna povratna sprega, umor, tabata, pauza
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Ogledni primjer prilagodbi metoda, sadržaja i aktivnosti za učenike s teškoćama - Kako radi moj program, 5.razred
Igor Dobrača
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Informatika
PDF
Osobe zaslužne za razvoj biologije
Irena Futivić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Biologija
Komentari