Kako spriječiti razvoj kroničnog umora?

e-skole

Kako spriječiti razvoj kroničnog umora?

  • Uređeno prije: 63mj
  • 168
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Uspostavljanje ravnoteže između rada učenja i slobodnog vremena ključno je u održavanju tjelesnih i umnih potencijala na optimalnoj razini. Pretjerani fizički ili umni rad mogu dovesti do sindroma prenapregnutosti. Osluškivati svoje unutarnje želje i u skladu s njima provoditi slobodno vrijeme čini osobu ispunjenijom sigurnijom i kao takva na najbolji način doprinosi svojoj okolini i društvu u cjelini.

    Doprinosi

    Ivana Lukšić, Urednik
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Ivana Kutle, Autor
    Elena Paulišić, Autor
    Danijela Stanić, Recenzent
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.2.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.4.2.D Prepoznaje važnost održavanja tjelesnih potencijala na optimalnoj razini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Zdravlje-> A. Tjelesno zdravlje-> A.4.2.D Prepoznaje važnost održavanja tjelesnih potencijala na optimalnoj razini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.2.1. Objašnjava održavanje i narušavanje homeostaze u različitih organizama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> C. Energija u živome svijetu-> BIO SŠ C.2.2. Uspoređuje energetske potrebe organizama u različitim fiziološkim stanjima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.2.2. Raspravlja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni bioloških otkrića te donosi odluke o vlastitim postupanjima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.1. Učenik razumije srednje dug i srednje složen tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.3. Učenik piše srednje dug i srednje složen strukturiran tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.2.4. Učenik sudjeluje u različitim oblicima srednje dugoga i srednje složenoga razgovora na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    priroda, sport, put, izvannastavna aktivnost, vježba, planinarenje, Slobodno vrijeme, TRENING, Tjelesna aktivnost, kortizol, endokrini sustav, nadbubrežna žlijezda, negativna povratna sprega, umor, tabata, pauza

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara