Anksiozan/na sam u ispitnim situacijama - kako si mogu pomoći?

e-skole

Anksiozan/na sam u ispitnim situacijama - kako si mogu pomoći?

  • Uređeno prije: 63mj
  • 227
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Ispitna anksioznost podrazumijeva napetost tjeskobu i osjećaj bespomoćnosti u vrijeme provjera znanja te zabrinutost oko eventualnog negativnog ishoda nakon njih. Učenici najčešće predviđaju da se neće na adekvatan način izboriti sa zadacima koji ih očekuju. Kako si mogu pomoći učenici će saznati upoznajući funkcioniranje endokrinog sustava u situacijama stresa i napetosti uz dozu humora povezati će neuroreceptore s ispitnom anksioznošću isprobati zajedničko scat pjevanje te nacrtati svoj osjećaj anksioznosti.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Zrinka Pongrac Štimac, Autor
    Marijana Žgela Putniković, Autor
    Petra Orbanić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.1. Učenik analizira djelo koje se uklapa u teme »Umjetnost i moć« i »Stvaralački proces«
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ A.4.12. Istražuje svojstva, sastav i vrstu odabranih biomolekula primjenjujući kemijsko nazivlje i simboliku u okviru koncepta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ D.4.17. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.2. Analizira posljedice narušavanja homeostaze
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.3.2. Argumentira i preispituje različita mišljenja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni rezultata bioloških otkrića u svakodnevnome životu suvremenoga čovjeka te donosi odluke o vlastitim postupanjima povezanim s njihovo...
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , anksioznost, crtež, osjećaji, Stres, biomolekule, adrenalin, kortizol, endokrini sustav, nadbubrežna žlijezda, ispitna anksioznost, fiziološki odgovor na stres, tehnike opuštanja, glazbena improvizacija, scat pjevanje, umjetničko djelo

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara