Opis materijala
Ispitna anksioznost podrazumijeva napetost tjeskobu i osjećaj bespomoćnosti u vrijeme provjera znanja te zabrinutost oko eventualnog negativnog ishoda nakon njih. Učenici najčešće predviđaju da se neće na adekvatan način izboriti sa zadacima koji ih očekuju. Kako si mogu pomoći učenici će saznati upoznajući funkcioniranje endokrinog sustava u situacijama stresa i napetosti uz dozu humora povezati će neuroreceptore s ispitnom anksioznošću isprobati zajedničko scat pjevanje te nacrtati svoj osjećaj anksioznosti.
Doprinosi
Ivana Tuškan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Zrinka Denić, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Zrinka Pongrac Štimac, Autor
Marijana Žgela Putniković, Autor
Petra Orbanić, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Adriana Ivandić, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.1. Učenik analizira djelo koje se uklapa u teme »Umjetnost i moć« i »Stvaralački proces«
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ A.4.12. Istražuje svojstva, sastav i vrstu odabranih biomolekula primjenjujući kemijsko nazivlje i simboliku u okviru koncepta
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Kemija-> 3. Kemija odabranih biomolekula-> KEM SŠ D.4.17. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom, modelima, tablicama i grafovima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> B. Procesi i međuovisnosti u živome svijetu-> BIO SŠ B.3.2. Analizira posljedice narušavanja homeostaze
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Biologija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> BIO SŠ D.3.2. Argumentira i preispituje različita mišljenja o etičkim pitanjima u biološkim istraživanjima i primjeni rezultata bioloških otkrića u svakodnevnome životu suvremenoga čovjeka te donosi odluke o vlastitim postupanjima povezanim s njihovo...
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> SŠ GU B.1-4.1. Učenik ostvaruje različite glazbene aktivnosti u skladu s vlastitim interesima i sklonostima (pjevanje, sviranje, ples i pokret, stvaralaštvo i primjena IKT-a)
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, anksioznost, crtež, osjećaji, Stres, biomolekule, adrenalin, kortizol, endokrini sustav, nadbubrežna žlijezda, ispitna anksioznost, fiziološki odgovor na stres, tehnike opuštanja, glazbena improvizacija, scat pjevanje, umjetničko djelo
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Instalacija Linux Mint 22.2 u VirtualBox VM
Ante Vlah
priručnik
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Informatika
Uređeno prije: 1d
1
Tragovi sjećanja
Gorana Hasel
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari