Do sad je sve bilo u redu...

e-skole

Do sad je sve bilo u redu...

  • Uređeno prije: 26mj
  • 249
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Sva djeca se ne razvijaju na jednaki način i u isto vrijeme što je posebno naglašeno u razdoblju predpuberteta i puberteta. To je razlogom nastanka velikih razlika između do tada vrlo sličnih interesa i potreba.Oni primjećuju razlike na svojem tijelu i osjećajima koji ih preplavljuju a često puta im ne znaju razloga. Mijenjaju im se raspoloženja počinju sami eksperimentirati i pronalaziti nova društva odvajaju se od roditelja i započinju proces odrastanja.

    Doprinosi

    Ivana Lukšić, Urednik
    Mirjana Sever, Autor
    Natalia Radanović, Autor
    Vida Bilogrević Gatolin, Autor
    Kristina Rismondo, Recenzent
    dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
    Nenad Šunić, Recenzent
    dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.6.1. Učenik temeljem slušanja razlikuje, opisuje i uspoređuje obilježja različitih vrsta glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.6.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.7.2. Povezuje u cjelinu elemente tehnike raznovrsnih sportova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> OŠ TZK B.7.2. Prati motoričke i funkcionalne sposobnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    , brzina, tjeloglazba, glazba, osjećaji, ravnoteža, Emocije, izvannastavna aktivnost, Glazbene sastavnice, promjene, Stres, pubertet, razvoj, Rast, filmska glazba, raspoloženje, promjene raspoloženja, spolnost, tehnike opuštanja i rješavanja stresa

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara