Opis materijala
Sva djeca se ne razvijaju na jednaki način i u isto vrijeme što je posebno naglašeno u razdoblju predpuberteta i puberteta. To je razlogom nastanka velikih razlika između do tada vrlo sličnih interesa i potreba.Oni primjećuju razlike na svojem tijelu i osjećajima koji ih preplavljuju a često puta im ne znaju razloga. Mijenjaju im se raspoloženja počinju sami eksperimentirati i pronalaziti nova društva odvajaju se od roditelja i započinju proces odrastanja.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Milena Ćulav Markičević, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Mirjana Sever, Autor
Natalia Radanović, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Kristina Rismondo, Recenzent
dr. sc. Jelena Blašković, Recenzent
Nenad Šunić, Recenzent
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.6.1. Učenik temeljem slušanja razlikuje, opisuje i uspoređuje obilježja različitih vrsta glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.6.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.6.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.7.2. Povezuje u cjelinu elemente tehnike raznovrsnih sportova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> OŠ TZK B.7.2. Prati motoričke i funkcionalne sposobnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.A Prepoznaje utjecaj razvojnih promjena na emocije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.B Prepoznaje stres kao važan čimbenik u narušavanju mentalnoga zdravlja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.3.2.C Prepoznaje i objašnjava svoje osobne i socijalne potencijale
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
, brzina, tjeloglazba, glazba, osjećaji, ravnoteža, Emocije, izvannastavna aktivnost, Glazbene sastavnice, promjene, Stres, pubertet, razvoj, Rast, filmska glazba, raspoloženje, promjene raspoloženja, spolnost, tehnike opuštanja i rješavanja stresa
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali

Zamjenice i glagolski prilozi, vježba (8. razred)
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Radionica u gradskom Muzeju Virovitica
praktikum
Informativni i dokumentarni sadržaji • Ostalo
Uređeno prije: 4d
1
Komentari