Trenutak pobjede je prekratak da bi smo živjeli samo za njega

e-skole

Trenutak pobjede je prekratak da bi smo živjeli samo za njega

  • Uređeno prije: 63mj
  • 292
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    U okviru ove teme učenici će istražiti razliku između reakcije kritičara i javnosti u trenutku nastanka nekih svjetski poznatih umjetničkih djela te njihove današnje recepcije upoznati Sokratovo učenje diskutirati o životnim šansama odigrati košarku života raspraviti je li za uspjeh u životu važnija ocjena ili znanje.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Petra Orbanić, Autor
    Katarina Stupalo, Autor
    Goran Laslavić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.4.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.2. Učenik raspravlja o različitim odnosima između umjetnosti i moći te umjetnosti kao stvaralačkom procesu i argumentira vlastiti kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.3.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s etikom i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.2. Raspravlja o sociološkim temama usmeno i pismeno
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.3. Izražava pozitivne osobne i društvene vrijednosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.3. Analizira suvremena društvena zbivanja na odabranim primjerima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.1. Vrijednost učenja - Učenik može objasniti vrijednost učenja za svoj život
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.2. Slika o sebi kao učeniku - Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i vjeruje u svoj uspjeh u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.4-5.4. Emocije - Učenik se koristi ugodnim emocijama i raspoloženjima tako da potiču učenje i kontrolira neugodne emocije i raspoloženja tako da ga ne ometaju u učenju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    izvannastavna aktivnost, BUDUĆNOST, uspjeh, statistika, znanje, životne šanse, impresionizam, likovna kritika, spoznaja, ocjena, osobne i društvene vrijednosti, umjetnički razvoj, Fovizam, readymade, feminizam, vrijednost/i, životni put, košarkaški zadatak, svakodnevne odluke, školski e, Rudnik

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara