Opis materijala
Je li grupa više od zbroja pojedinaca koji je čine? pitanje je koje predstavlja sažetak glavnog problema socijalne psihologije. Na tragu ovog pitanja učenici će istražiti biografije značajnih adolescenata koji su mjenjali svijet analizirati argumente u govorima važnih pojedinaca promišljati o razlikama u društvenim položajima i životnim šansama analizirati društvene odnose francuskog društva 18. stoljeća te debatirati na temu Budućnost pripada pojedincima.
Doprinosi
Irena Ihas Jurić, Autor
Zrinka Denić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Petra Blajić, Autor
Nikolina Mišić, Autor
Maja Đura, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ivana Škarica Mital, Recenzent
dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
Bruno Vojvodić, Recenzent
Ivan Santica, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.3. Govori dug tekst koristeći se vrlo složenim jezičnim strukturama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.4. Koristi se širokim spektrom tehnika kreativnoga izražavanja - kritički prosuđuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i suvremenim temama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.6. Kritički vrednuje informacije iz različitih vrsta tekstova i izvora te izvodi duže prezentacije složenih sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.1. Objašnjava društvo i društvenost
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> B. Pojedinac i društvo-> SOC B.1. Analizira društvene i kulturne različitosti, nejednakosti i identitete
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.2. Raspravlja o sociološkim temama usmeno i pismeno
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.1. Učenik analizira i vrednuje logičku strukturu tekstova različitih funkcionalnih stilova i na različite ih načine strukturira
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.2. Učenik prepoznaje tipične pogreške u argumentaciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.3.1. Učenik procjenjuje društvene promjene i migracije u svijetu i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
istraživanje, Argument, izvannastavna aktivnost, identitet, FRANCUSKA REVOLUCIJA, građansko društvo, rasprava, teza, životne šanse, argumenti, odnos pojedinca i grupe, značajni pojedinci, pogreške u argumentaciji, socijalna nejednakost, transformacija društva, staleško društvo, prava čovjeka i građanina, protuteza
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Emotional Art Tour- A Well- being lesson outdoors
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Strani jezik
Places in a city - priprema za sat Engleskog jezika u 5.r. OŠ
Klaudina Mumić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Strani jezik
DOCX
Komentari