Budućnost pripada pojedincima, a ne članovima grupe!?

e-skole

Budućnost pripada pojedincima, a ne članovima grupe!?

  • Uređeno prije: 26mj
  • 265
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Je li grupa više od zbroja pojedinaca koji je čine? pitanje je koje predstavlja sažetak glavnog problema socijalne psihologije. Na tragu ovog pitanja učenici će istražiti biografije značajnih adolescenata koji su mjenjali svijet analizirati argumente u govorima važnih pojedinaca promišljati o razlikama u društvenim položajima i  životnim šansama analizirati društvene odnose francuskog društva 18. stoljeća te debatirati na temu Budućnost pripada pojedincima.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Petra Blajić, Autor
    Nikolina Mišić, Autor
    Maja Đura, Autor
    Mirjana Blažičko, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
    Bruno Vojvodić, Recenzent
    Ivan Santica, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.4.3. Govori dug tekst koristeći se vrlo složenim jezičnim strukturama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.4. Koristi se širokim spektrom tehnika kreativnoga izražavanja - kritički prosuđuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i suvremenim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.4.6. Kritički vrednuje informacije iz različitih vrsta tekstova i izvora te izvodi duže prezentacije složenih sadržaja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> C. Analiza suvremenoga društva-> SOC C.1. Objašnjava društvo i društvenost
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> B. Pojedinac i društvo-> SOC B.1. Analizira društvene i kulturne različitosti, nejednakosti i identitete
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.2. Raspravlja o sociološkim temama usmeno i pismeno
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.1. Učenik analizira i vrednuje logičku strukturu tekstova različitih funkcionalnih stilova i na različite ih načine strukturira
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.2. Učenik prepoznaje tipične pogreške u argumentaciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.3.1. Učenik procjenjuje društvene promjene i migracije u svijetu i Hrvatskoj od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    istraživanje, Argument, izvannastavna aktivnost, identitet, FRANCUSKA REVOLUCIJA, građansko društvo, rasprava, teza, životne šanse, argumenti, odnos pojedinca i grupe, značajni pojedinci, pogreške u argumentaciji, socijalna nejednakost, transformacija društva, staleško društvo, prava čovjeka i građanina, protuteza

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara