Opis materijala
Sva djeca ne ulaze u isto vrijeme u pubertet i upravo je to vrijeme kada se počinju javljati najveće razlike bilo da se radi o naglom rastu u visinu razvoju sekundarnih spolnih obilježja ili pojavi prvih simpatija. Većini se poljulja osjećaj samopoštovanja i samopouzdanja i upravo je ovo vrijeme kada treba započeti stvarati pozitivnu sliku o sebi. Pri tome treba poticati navike suradničkog odnosa s vršnjacima te prihvaćanje i uvažavanje različitosti.
Doprinosi
Damir Belavić, Autor
Tvrtko Pleić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Sunčana Mumelaš, Autor
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Ljiljana Hanžek, Autor
Ana Popović, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.5.1. Prati osobna motorička postignuća i njihov napredak
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.5.3. Upotrebljava iz ove razine primjenu pravila, tj. iz raznovrsnih grupacija sportova i elementarnih igara koje razvijaju sposobnost samoregulacije i suradničkog odnosa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO OŠ A.5.4. Učenik opisuje oblik, granice i državne simbole Republike Hrvatske, objašnjava aspekte položaja te izdvaja prirodno-geografske regije i upravno-teritorijalne jedinice koristeći se geografskim kartama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.2.A Prepoznaje i opisuje razvojne promjene u sebi i drugima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.2.B Objašnjava pravo na izbor
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.2.C Uspoređuje i podržava različitosti
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
različitosti, samopouzdanje, prijateljstvo, osjećaji, rješavanje sukoba, izvannastavna aktivnost, rast i razvoj, pubertet, granice, asertivno ponašanje, donošenje odluka, susjedne države, stereotip, predrasuda, razvoj samopouzdanja
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Poklon za prijatelja
Marjana Radonić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
PDF
Lektira "5 prijatelja" Enid Blyton kao reklamna brošura, 5. razred
Ina Randić Đorđević
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
DOCX
Komentari