Opis materijala
Neverbalna komunikacija može biti vrlo gruba i kod nekih pojedinaca ostaviti velikih tragova u emocionalnom sazrijevanju a isto tako iskreni osmijeh može govoriti više od 1000 riječi. Koja su to neprimjerena vršnjačka ponašanja te kako mlade naučiti suradnji prihvaćanju i uvažavanju drugih tema je ovog scenarija poučavanja.
Doprinosi
Marina Lučan, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
ANDRIJANA MIHALJEVIĆ, Autor
Damir Belavić, Autor
Ivana Lukšić, Urednik
Lovorka Cesarec Ban, Autor
Ksenija Gluhak, Autor
Elena Paulišić, Autor
dr. sc. Monika Kukuruzović, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Snježana Pavić, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.1. Razumije kratak i jednostavan tekst poznate tematike pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.7. Piše kratak i jednostavan tekst poznate tematike koristeći se vrlo jednostavnim jezičnim strukturama i razlikujući upotrebu osnovnih pravopisnih znakova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) EJ B.5.4. Izabire prijateljstvo, suradnju, altruizam, solidarnost i prihvaćanje različitosti i posebnosti u različitim kontekstima međukulturnih iskustava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.5.6. Tumači osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije jednostavnih sadržaja i upotrebljava ih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.4 upotrebljava multimedijske programe za ostvarivanje složenijih ideja u komunikacijskome ili suradničkome okruženju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.5.1 analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> OŠ TZK A.5.1. Izvodi strukture gibanja koje su povezane s temeljnim kineziološkim teorijskim i motoričkim znanjima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.5.3. Upotrebljava iz ove razine primjenu pravila, tj. iz raznovrsnih grupacija sportova i elementarnih igara koje razvijaju sposobnost samoregulacije i suradničkog odnosa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.1.A Razlikuje vrste komunikacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.1.B Prepoznaje i procjenjuje vršnjačke odnose
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.1.C Razlikuje vrste nasilja i načine nenasilnoga rješavanja sukoba
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.09.2020.
Tagovi
vršnjačko nasilje, Dan ružičastih majica, Nasilje, elektroničko nasilje, verbalna i neverbalna komunikacija, Cyberbullying, izrada digitalnog plakata
Datum unosa materijala
04.09.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari