Kazališne improvizacije

e-skole

Kazališne improvizacije

  • Uređeno prije: 63mj
  • 217
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kazališne improvizacije potiču razvoj osobnosti jezično izražavanje oslobađaju treme i u još mnogočemu odgovaraju na izazove suvremenih odgojno-obrazovnih zadataka. Učenici će iskušati kratke forme improvizacije interpretirajući Šenoinu pripovjetku Prijan Lovro i Shakespearove sonete uprizorujući scene programa talijanske televizije krivulje drugog reda te  važne situacije iz života bana Josipa Jelačića.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Mirjana Blažičko, Autor
    Petra Blajić, Autor
    Edmira Belko, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ivan Kardum, Recenzent
    Ivana Škarica Mital, Recenzent
    doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
    Ivana Fundurulić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.3.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.2. Učenik uspoređuje književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumači reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.3.3. Učenik interpretira književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.3. Govori dug tekst koristeći se složenim jezičnim strukturama i stilom primjerenim komunikacijskoj situaciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.4. Koristi se različitim tehnikama kreativnoga izražavanja i prilagođava ih - kritički vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i općim - stručnim sadržajima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> C. Oblik i prostor-> MAT SŠ B.3.10. MAT SŠ C.3.8. MAT SŠ D.3.3. Primjenjuje jednadžbu kružnice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.4.4. Učenik sudjeluje u kratkome i srednje složenome razgovoru na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općeg interesa
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) TJ B.4.2. Učenik primjenjuje prikladne obrasce ponašanja u poznatim situacijama te fleksibilno reagira u nepoznatim situacijama

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    04.09.2020.

    Tagovi

    poezija, kreativno mišljenje, pripovijedanje, pripovijetka, izvannastavna aktivnost, novela, Josip Jelačić, realizam, kružnica, parabola, dramske tehnike, elipsa, hiperbola, improvizacije, Shakespearovi soneti, televizijski program, nacionalna revolucija

    Datum unosa materijala

    04.09.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara