Opis materijala
Ovaj materijal je obrađena tematika brendiranja iz područja Marketinga u turizmu. Može se koristiti u smjerovima turističko-hotelijerski komercijalist, hotelijersko turistički tehničar,konobar ili kod ekonomista. također sadrži i praktični zadatak tj.vježbu koja može poslije poslužiti učenicima.
Doprinosi
Slađana Jančić, Autor
Slađana Jančić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Turističko-hotelijerski komercijalist
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
03.07.2020.
Tagovi
brendiranje, logo, marka, strategija marke
Datum unosa materijala
22.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
POVIJEST I RAZVOJ GLOBALIZACIJE - DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJ - PROVJERA ZNANJA U TESTMOZU
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
PPTX
Završni rad - Prepoznatljivost brenda i brendiranje na primjeru Coca - Cole
Jelena Tabain
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
DOCX

Komentari