Opis materijala
Nastavnu jedinicu Telemarketing obrađuju učenici 3. razreda smjera ekonomist u sklopu izbornog predmeta Upravljanje prodajom. Cilj ove nastavne jedinice je prepoznati obilježja uspješnog telemarketinga te objasniti pojmove vezane uz telemarketing.
Doprinosi
Manuela Mihaljević Sabljak, Autor
Manuela Mihaljević Sabljak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
Bilješke
Skraćeni naziv
Telemarketing
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
12.06.2020.
Tagovi
prodaja, telemarketing, informacijsko doba
Datum unosa materijala
11.06.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Trenutno nema materijala
Komentari