TELEMARKETING

TELEMARKETING

  • Uređeno prije: 26mj
  • 39
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Nastavnu jedinicu Telemarketing obrađuju učenici 3. razreda smjera ekonomist u sklopu izbornog predmeta Upravljanje prodajom. Cilj ove nastavne jedinice je prepoznati obilježja uspješnog telemarketinga te objasniti pojmove vezane uz telemarketing.

    Doprinosi

    Manuela Mihaljević Sabljak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Telemarketing

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.06.2020.

    Tagovi

    prodaja, telemarketing, informacijsko doba

    Datum unosa materijala

    11.06.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara