Opis materijala
Članak govori o istraživačkom pristupu u obradi nastavne teme iz Matematike Mjerenje dužine u trećem razredu osnovne škole. Prikazan je rad učenika trećeg razreda PŠ Kučine i učenika trećeg c razreda Osnovne škole kraljice Jelene u Solinu.
Vrlo često učenici postavljaju pitanje zašto nešto trebaju učiti i ne vide smisao u učenju matematičkih sadržaja. Slijedom toga autorice su osmislile nastavu kroz koju učenici na konkretnim stvarnim primjerima istraživačkim radom dolaze do spoznaja. Nastavu su obogatile igrama koje su unijele još više dinamike i motivirale učenike na sudjelovanje i učenje. U ovom članku ukratko će se prikazati aktivnosti učenika i učitelja ne samo na satovima matematike nego i ostalih predmeta kroz koje je bilo moguće ostvariti korelaciju.
Cilj ovakvog pristupa učenju matematike je povezati matematičke sadržaje sa svakodnevnim životom osposobiti učenike za primjenu naučenog te im osvijestiti potrebu za učenjem matematike.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Matematika
Bilješke
Skraćeni naziv
Bilo kuda matematika svuda
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno (CC BY-NC)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
06.06.2020.
Tagovi
Matematika, mjerenje, procjena
Datum unosa materijala
28.02.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Sustav po sustav 2 (svođenje na standardni oblik)
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Tajna potencija i korijena
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Komentari