BIlo kuda matematika svuda

BIlo kuda matematika svuda

  • Uređeno prije: 25mj
  • 200
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Članak govori o istraživačkom pristupu u obradi nastavne teme iz Matematike Mjerenje dužine u trećem razredu osnovne škole. Prikazan je rad učenika trećeg razreda PŠ Kučine i učenika trećeg c razreda Osnovne škole kraljice Jelene u Solinu.       Vrlo često učenici postavljaju pitanje zašto  nešto trebaju učiti i ne vide smisao u učenju matematičkih sadržaja. Slijedom toga autorice su osmislile nastavu kroz koju učenici na konkretnim stvarnim primjerima istraživačkim radom dolaze do spoznaja. Nastavu su obogatile igrama koje su unijele još više dinamike i motivirale učenike na sudjelovanje i učenje. U ovom članku ukratko će se prikazati aktivnosti učenika i učitelja ne samo na satovima matematike nego i ostalih predmeta kroz koje je bilo moguće ostvariti korelaciju.       Cilj ovakvog pristupa učenju matematike je povezati matematičke sadržaje sa svakodnevnim životom osposobiti učenike za primjenu naučenog te im osvijestiti potrebu za učenjem matematike.

    Doprinosi

    Nives Bogdan, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Matematika

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Bilo kuda matematika svuda

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno (CC BY-NC)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    06.06.2020.

    Tagovi

    Matematika, mjerenje, procjena

    Datum unosa materijala

    28.02.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara