"Praktična strana" marketinga

"Praktična strana" marketinga

  • Uređeno prije: 69mj
  • 200
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    U priručniku "Praktična strana" marketinga objašnjeni su pojmovi marketinga općenito pojam ponašanja potrošača opisani su elementi marketinškog spleta odnosno 4P (proizvod cijena distribucijai promocija) navedene su mogućnosti pronalaska klijenata te primjeri izrade marketinških planova. Upravo su prethodno navedene smjernice usmjerene na razumijevanje odluka potrošača i njihova ponašanja važnosti elementa 4P te mikro i makro okruženja marketinga.  Navedene su i uz primjer objašnjene sastavnice marketinškog plana kao vrlo važnog dokumenta kako za unutarnje tako i za vanjske korisnike koji prikazuje planirane marketinške aktivnosti nekog poslovnog subjekta odnosno tvrtke.  Poseban naglasak je na važnosti razlikama i opisu primarnih i sekundarnih promocijskih aktivnosti. 

    Doprinosi

    Jasminka Prstec, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Praktična strana marketinga

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    02.06.2020.

    Tagovi

    marketing, potrošač, marketinško okruženje, marketinški splet, marketinški plan

    Datum unosa materijala

    01.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara