Opis materijala
Scenarij učenja izrađen je u sklopu projekta Održiva Europa Ekonomsko-birotehničke škole Slavonski Brod u svrhu učenja o cilju br. 16 održivoga razvoja (Mir pravda i snažne institucije). Prezentacija objedinjuje odgojno-obrazovne ishode sve međupredmetne teme poveznice na mrežne obrazovne i video sadržaje online/Tricider raspravu učenika s odgovorima na 10 zadataka za učenike koji su odrađeni i vrednovani kao projektni zadatak na nastavi engleskoga jezika (na daljinu) u Tjednu Europe (svibanj 2020.). Zadatci potiču kritičko i kreativno razmišljanje i izražavanje na stranome jeziku o temama bliskim učenicima (upravnim referentima) strukovne škole u aktualnome društvenom kontekstu (COVID-19 pandemije). Scenarij učenja bit će objavljen u publikaciji Foruma za slobodu odgoja u lipnju 2020..
Doprinosi
Ivana Opačak, Autor
Ivana Opačak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Poslovna administracija-> Upravni referent
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> B. Demokracija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> B. Komunikacija i suradnja u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama
Bilješke
Skraćeni naziv
SDG 16 - Peace, Justice & Strong Institutions
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
engleski
Datum izrade materijala
25.05.2020.
Tagovi
EBŠ, održivi razvoj, Sustainable Development Goals, Peace, Justice & Strong Institutions
Datum unosa materijala
23.04.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Aktivnost: Crtamo crte, 3. dobna skupina od 16. do 21. godine
Nataša Tomljanović, Antonija Capan, Željka Hanžek, Dinka Žulić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 3. dobna skupina
DOCX
HVALA ŠTO MI POMAŽEŠ
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 3. dobna skupina
ZIP
Komentari