Opis materijala
Riječ je o dvosatu iz predmeta Hrvatski jezik jer je naglasak na radu u skupini. Učenici u skupinama dobivaju po jedan tekst jednoga funkcionalnog stila čitaju ga te uočavaju njegova obilježja. Zabilježavaju ih na tekstu ili u obliku natuknica te određuju dramski način na koji će ostalim učenicima prikazati stil koji su dobili.Na drugom satu slijede učenički skečevi ne duži od dvije minute. Učenici mogu kao glumačke rekvizite iskoristiti sve što mogu pronaći u razredu. Ostali učenici prate i zaključuju o kojem se stilu radi te potom sami (na temelju odgledanoga skeča) primjećuju obilježja takvoga stila. Nakon skeča svake skupine zastajemo kako bi učenici zapisali u bilježnice obilježja stila a nastavnik paralelno otvara dijelove prezentacije na kojima su ukratkim crtama navedena osnovna obilježja funkcionalnih stilova.Kombiniranjem rada u skupini te igre uloga na satu se postiže izrazita dinamika veće učeničko zanimanje za gradivo ali se razvija i njihovo snalaženje u prostoru te kreativnost.
Doprinosi
Iris Mrzljak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Iris Mrzljak, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik
Skraćeni naziv
Funkcionalna raslojenost
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
25.05.2020.
Datum unosa materijala
24.05.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.1
Preporučeni materijali

Jezične vježbe
Lidija Novosel
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti
DOCX
Funkcionalna upotreba leksika - upitnik
Zrinka Romić
Ostalo
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
PDF

Komentari