Opis materijala
Učenici kroz videolekcije upoznaju sintakse i način uporabe naredbi ulaza i izlaza (input i print) u programskom jeziku Python a nakon videolekcija i izrade programa za zadane zadatke ponavljaju stečena znanja kroz igrice online listiće te se na kraju samovrednuju kroz zadatke u wizer.me online alatu.
Doprinosi
Kristina Krtalić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Kristina Krtalić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje
Skraćeni naziv
Print ili Input, pitam se sad?
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
24.05.2020.
Datum unosa materijala
05.05.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
Aktivnost: Kako se brojevi odnose jedan prema drugome, 2. dobna skupina od 11. do 15. godine
Nataša Tomljanović, Željka Hanžek, Dinka Žulić, Antonija Capan
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 2. dobna skupina
DOCX
IGRAMO SE POTVRDE
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 8. razred OŠ
ZIP

Komentari