INFORMATIKA 6 - Modul 2 - Računalno razmišljanje i programiranje

e-skole

INFORMATIKA 6 - Modul 2 - Računalno razmišljanje i programiranje

  • Uređeno prije: 25mj
  • 323
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kako se programiranjem rješavaju problemi. Crtanje složenih grafičkih prikaza. Algoritamske strukture (slijed grananje i ponavljanje). Odluke u programiranju. Računanje s nizom ulaznih vrijednosti. Računanje opsega i površine trokuta i četverokuta. Stvaranje scenarija i dijaloga među likovima.

    Doprinosi

    Goran Boneta, Autor
    Dragica Rade, Urednik
    Ana Pongrac Pavlina, Metodičar
    Nataša Rogulja, Recenzent
    Renata Kos, Recenzent
    Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNET, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.6.1 stvara, prati i preuređuje programe koji sadrže strukture grananja i uvjetnoga ponavljanja te predviđa ponašanje jednostavnih algoritama koji mogu biti prikazani dijagramom, riječima govornoga jezika ili programskim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.6.2 razmatra i rješava složeniji problem rastavljajući ga na niz potproblema

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    INFORMATIKA 6 - Modul 2

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    22.04.2020.

    Tagovi

    PONAVLJANJE, Algoritam, Dijagram toka, Program, Python, grananje, petlja, slijed, odluka, akumulator

    Datum unosa materijala

    22.04.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara