Opis materijala
Kako se programiranjem rješavaju problemi. Crtanje složenih grafičkih prikaza. Algoritamske strukture (slijed grananje i ponavljanje). Odluke u programiranju. Računanje s nizom ulaznih vrijednosti. Računanje opsega i površine trokuta i četverokuta. Stvaranje scenarija i dijaloga među likovima.
Doprinosi
Karmen Toić Dlačić, Autor
Vlado Karajko, Autor
Vinko Pilipović, Autor
Goran Boneta, Autor
Dragica Rade, Urednik
Ana Pongrac Pavlina, Metodičar
Nataša Rogulja, Recenzent
Renata Kos, Recenzent
Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNET, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.6.1 stvara, prati i preuređuje programe koji sadrže strukture grananja i uvjetnoga ponavljanja te predviđa ponašanje jednostavnih algoritama koji mogu biti prikazani dijagramom, riječima govornoga jezika ili programskim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.6.2 razmatra i rješava složeniji problem rastavljajući ga na niz potproblema
Bilješke
Skraćeni naziv
INFORMATIKA 6 - Modul 2
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
22.04.2020.
Tagovi
PONAVLJANJE, Algoritam, Dijagram toka, Program, Python, grananje, petlja, slijed, odluka, akumulator
Datum unosa materijala
22.04.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Ispravne i pogrešne slike Boga
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
PPTX
Spol i rod
Gordana Mofardin
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Etika
PDF
Komentari