Opis materijala
Escape Room je edukativna aktivnost u kojoj su učenici – sudionici glavni protagonisti radnje. Escape Room se odvija u stvarnim ili virtualnim sobama u kojima u ograničenom vremenu sudionici otkrivaju i otključavaju skrivene predmete i tragove dešifriraju kodove i šifre rješavaju zagonetke logički razmišljaju i surađuju kako bi na kraju izašli iz sobe. Sobe su osmišljene na temelju nastavnih sadržaja iz Geografije Matematike Psihologije Filozofije i Logike.
Doprinosi
Damir Belavić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Nikolina Mišić, Autor
Sabina H-Omerović, Autor
Ivana Slunjski Ivanković, Autor
Katarina Gamberger, Autor
Maja Đura, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Ana Popović, Recenzent
doc. dr. sc Tomislav Janović, Recenzent
izv. prof. doc. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.1. Učenik koristi pojmove relevantne u raspravi o dobrom karakteru i djelovanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.2. Učenik opisuje i objašnjava pojedine misaone sustave koji nastoje dati odgovore na pitanja o dobrom karakteru i djelovanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.4.8. Učenik istražuje najnovije spoznaje o svemiru i Sunčevu sustavu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.1. Učenik analizira i vrednuje logičku strukturu tekstova različitih funkcionalnih stilova i na različite ih načine strukturira
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> C. Logička svojstva i odnosi-> SŠ LOGIKA C.1. Učenik dokazuje logičke odnose između logičkih oblika i njihova svojstva
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> B. Misao, svijet i znanstvena spoznaja-> SŠ LOGIKA B.1. Učenik vrednuje sudove s obzirom na neko stanje stvari
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.2. Učenik prepoznaje tipične pogreške u argumentaciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.5. MAT SŠ C.3.3. Primjenjuje svojstva trigonometrijskih funkcija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.8. Primjenjuje trigonometrijske jednadžbe i nejednadžbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.2. Učenik raspravlja o različitim vrstama socijalnih utjecaja na ponašanje pojedinca
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
difuzija odgovornosti, timski rad, ESCAPE ROOM, Eksperiment, strategije učenja i rješavanja problema, svemir, Mliječna staza, Sunčev sustav, Sokrat, pravednost, kategorički imperativ, trigonometrija, trokut, četverokut, kognitivna disonanca, sofizam, argumentum ad hominem, valjan zaključak
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Vodič za samostalnu obradu teme iz povijesti u video izričaju
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 3. razred • Povijest
PPTX
Instalacija Linux Mint 22.2 u VirtualBox VM
Ante Vlah
priručnik
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Informatika
Uređeno prije: 2d
1
Komentari