Upotrijebi razum, oformi kvorum, dođi u Escape Room

e-skole

Upotrijebi razum, oformi kvorum, dođi u Escape Room

  • Uređeno prije: 25mj
  • 160
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Escape Room je edukativna aktivnost u kojoj su učenici – sudionici glavni protagonisti radnje. Escape Room se odvija u stvarnim ili virtualnim sobama u kojima u ograničenom vremenu sudionici otkrivaju i otključavaju skrivene predmete i tragove dešifriraju kodove i šifre rješavaju zagonetke logički razmišljaju i surađuju kako bi na kraju izašli iz sobe. Sobe su osmišljene na temelju nastavnih sadržaja iz Geografije Matematike Psihologije Filozofije i Logike.

    Doprinosi

    Maja Đura, Autor
    Natalia Dujić, Urednik
    Ana Popović, Recenzent
    doc. dr. sc Tomislav Janović, Recenzent
    izv. prof. doc. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    dr. sc. Goran Lojkić, Recenzent
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.1. Učenik koristi pojmove relevantne u raspravi o dobrom karakteru i djelovanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> C. Djelovanje i orijentacija-> SŠ FILOZOFIJA C.2. Učenik opisuje i objašnjava pojedine misaone sustave koji nastoje dati odgovore na pitanja o dobrom karakteru i djelovanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.4.8. Učenik istražuje najnovije spoznaje o svemiru i Sunčevu sustavu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.1. Učenik analizira i vrednuje logičku strukturu tekstova različitih funkcionalnih stilova i na različite ih načine strukturira
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> C. Logička svojstva i odnosi-> SŠ LOGIKA C.1. Učenik dokazuje logičke odnose između logičkih oblika i njihova svojstva
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> B. Misao, svijet i znanstvena spoznaja-> SŠ LOGIKA B.1. Učenik vrednuje sudove s obzirom na neko stanje stvari
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Logika-> D. Argumentacija i kritičko mišljenje-> SŠ LOGIKA D.2. Učenik prepoznaje tipične pogreške u argumentaciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i samostalno ih primjenjuje u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.3. Kreativno mišljenje - Učenik kreativno djeluje u različitim područjima učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.4-5.4. Kritičko mišljenje - Učenik samostalno kritički promišlja i vrednuje ideje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.4-5.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.5. MAT SŠ C.3.3. Primjenjuje svojstva trigonometrijskih funkcija
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.8. Primjenjuje trigonometrijske jednadžbe i nejednadžbe
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Psihologija-> C. Ja i drugi-> PS C.2. Učenik raspravlja o različitim vrstama socijalnih utjecaja na ponašanje pojedinca

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    difuzija odgovornosti, timski rad, ESCAPE ROOM, Eksperiment, strategije učenja i rješavanja problema, svemir, Mliječna staza, Sunčev sustav, Sokrat, pravednost, kategorički imperativ, trigonometrija, trokut, četverokut, kognitivna disonanca, sofizam, argumentum ad hominem, valjan zaključak

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara