Opis materijala
Ikarova krila – prema grčkoj mitologiji Ikar je letio previsoko pa su mu se krila rastopila.
Koja je poruka? Ne leti preblizu suncu? Ili napravi bolja krila? (Stanley Kubrick)
Na primjerima aktivnosti iz nastavnih predmeta Hrvatski jezik Latinski jezik Likovna umjetnost Psihologija te Tjelesna i zdravstvena kultura učenici će primjenjujući strategije samoreguliranog učenja upoznati na koji način realizirati vrijedne ciljeve i – ideale.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Sanja Vučetić, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
Nada Lodeta, Recenzent
Tonći Maleš, Autor
Ivana Kutle, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.2. Učenik razlikuje i opisuje književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.1.2 Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.1.1. Provjerava i vrednuje rezultate morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.1.1. Prati osobna motorička postignuća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> A. Jezična pismenost-> SŠ (2) LJ A.2.2. Prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> B. Iskustvo teksta i komunikacija-> SŠ (2) LJ B.2.2. Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
projekt, samoprocjena, mitologija, motivacija, vježbe, samovrednovanje, Emocije, kulturni identitet, latinizam, praćenje, mit, frustracija, planiranje učenja, samoregulirano učenje, prilagodba učenja, morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti, umjetnost antičke Grčke, internacionalizam, značenje
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Interaktivna vježba: Čudnovati kotač-KRETANJE ŽIVIH BIĆA
Gordana Gorčan
Predložak
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 26mj
1
Pernati junaci
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Biologija
Uređeno prije: 106mj
198
Komentari