Ikarova krila

e-skole

Ikarova krila

  • Uređeno prije: 25mj
  • 142
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Ikarova krila – prema grčkoj mitologiji Ikar je letio previsoko pa su mu se krila rastopila.  Koja je poruka? Ne leti preblizu suncu? Ili napravi bolja krila? (Stanley Kubrick) Na primjerima aktivnosti iz nastavnih predmeta Hrvatski jezik Latinski jezik Likovna umjetnost Psihologija te Tjelesna i zdravstvena kultura učenici će primjenjujući strategije samoreguliranog učenja upoznati na koji način realizirati vrijedne ciljeve i – ideale.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    doc. dr. sc. Diana Olčar, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    Tonći Maleš, Autor
    Ivana Kutle, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.2. Učenik razlikuje i opisuje književni tekst prema temi i žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.1.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.1.2 Učenik analizira tekstove popularne i visoke kulture i njihov utjecaj na vlastiti kulturni identitet
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> B. Morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti-> SŠ TZK G.B.1.1. Provjerava i vrednuje rezultate morfoloških obilježja, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> SŠ TZK G.C.1.1. Prati osobna motorička postignuća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.1. Planiranje - Učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.2. Praćenje - Učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.4-5.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> A. Jezična pismenost-> SŠ (2) LJ A.2.2. Prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> B. Iskustvo teksta i komunikacija-> SŠ (2) LJ B.2.2. Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Psihologija-> B. Ja-> PS B.1. Učenik objašnjava kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjuje znanja o tome na različite životne situacije

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    projekt, samoprocjena, mitologija, motivacija, vježbe, samovrednovanje, Emocije, kulturni identitet, latinizam, praćenje, mit, frustracija, planiranje učenja, samoregulirano učenje, prilagodba učenja, morfološka obilježja, motoričke i funkcionalne sposobnosti, umjetnost antičke Grčke, internacionalizam, značenje

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara