Koraci na putu

e-skole

Koraci na putu

  • Uređeno prije: 25mj
  • 147
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Na primjerima aktivnosti iz nastavnih predmeta Matematike Informatike Tehničke kulture i Tjelesne i zdravstvene kulture učenici će upoznati i primjenjivati strategije samoreguliranog učenja kroz predviđene faze.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Marica Antić, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Ljiljana Hanžek, Autor
    Ksenija Gluhak, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Tehnička kultura-> A. Dizajniranje i dokumentiranje-> TK OŠ A. 6. 3. Na kraju druge godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Dizajniranje i dokumentiranje učenik izrađuje tehničku dokumentaciju uporabnoga predmeta kojemu je osmislio oblik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.6.1 planira i stvara vlastite hijerarhijske organizacije te analizira organizaciju na računalnim i mrežnim mjestima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.2 koristi se online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.3 surađuje s drugim učenicima u stvaranju online sadržaja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.6.1. Izvodi vježbe za pravilno tjelesno držanje s razumijevanjem njihova utjecaja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.7.1. Prati osobna motorička postignuća i njihov napredak
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.7.2. Povezuje tjelesno vježbanje i tjelesnu spremnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.2. Praćenje - Uz povremeni poticaj i samostalno učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.2. Praćenje - Uz povremeni poticaj i samostalno učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.2. Praćenje - Uz povremeni poticaj i samostalno učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    učenje, Aritmetička sredina, e, samovrednovanje, planiranje, postotak, relativna frekvencija, praćenje, Tjelesna aktivnost, strategije učenja, skica, tehnička dokumentacija, mrežne zajednice učenja, planiranje učenja, samoregulirano učenje, prilagodba učenja, digitalna blježnica

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara