Opis materijala
Na primjerima aktivnosti iz nastavnih predmeta Matematike Informatike Tehničke kulture i Tjelesne i zdravstvene kulture učenici će upoznati i primjenjivati strategije samoreguliranog učenja kroz predviđene faze.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Danijel Eskeričić, Autor
Mihaela Piskač Opančar, Autor
Željka Štampar Zamuda, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Marica Antić, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ljiljana Hanžek, Autor
Ksenija Gluhak, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Tehnička kultura-> A. Dizajniranje i dokumentiranje-> TK OŠ A. 6. 3. Na kraju druge godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Dizajniranje i dokumentiranje učenik izrađuje tehničku dokumentaciju uporabnoga predmeta kojemu je osmislio oblik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.6.1 planira i stvara vlastite hijerarhijske organizacije te analizira organizaciju na računalnim i mrežnim mjestima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.2 koristi se online pohranom podataka i primjerenim programima kao potporom u učenju i istraživanju te suradnji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.3 surađuje s drugim učenicima u stvaranju online sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> OŠ TZK D.6.1. Izvodi vježbe za pravilno tjelesno držanje s razumijevanjem njihova utjecaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.7.1. Prati osobna motorička postignuća i njihov napredak
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> C. Motorička postignuća-> OŠ TZK C.7.2. Povezuje tjelesno vježbanje i tjelesnu spremnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.2. Praćenje - Uz povremeni poticaj i samostalno učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.2. Praćenje - Uz povremeni poticaj i samostalno učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.1. Planiranje - Uz povremenu podršku učenik samostalno određuje ciljeve učenja, odabire strategije učenja i planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.2. Praćenje - Uz povremeni poticaj i samostalno učenik prati učinkovitost učenja i svoje napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.3. Prilagodba učenja - Učenik regulira svoje učenje mijenjanjem plana ili pristupa učenju, samostalno ili uz poticaj učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
učenje, Aritmetička sredina, e, samovrednovanje, planiranje, postotak, relativna frekvencija, praćenje, Tjelesna aktivnost, strategije učenja, skica, tehnička dokumentacija, mrežne zajednice učenja, planiranje učenja, samoregulirano učenje, prilagodba učenja, digitalna blježnica
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Franci, Arapi i Bizantsko Carstvo; Doprinosi Arapa i Židova u prijenosu i razvoju znanstvene misli na Sredozemlju i u Europi; Utjecaj križarskih ratova na europska i hrvatska društva; Europske monarhije u srednjem i ranom novom vijeku - ponavljanje
Zrinka Racić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Povijest
PDF
Rad na siguran način
Tomislav Kakša
autorizirano predavanje
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Poljoprivreda, prehrana i veterina
Komentari