Opis materijala
Escape Room je edukativna aktivnost u kojoj su učenici – sudionici glavni protagonisti radnje. Escape Room se odvija u stvarnim ili virtualnim sobama u kojima u ograničenom vremenu sudionici otkrivaju i otključavaju skrivene predmete i tragove dešifriraju kodove i šifre rješavaju zagonetke logički razmišljaju i surađuju kako bi na kraju izašli iz sobe. Sobe su osmišljene na temelju nastavnih sadržaja iz Hrvatskog jezika Talijanskog jezika Povijesti Matematike Glazbene kulture.
Doprinosi
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Sanela Jukić, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Dominik Možnik, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Kristijan Šivak, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
doc. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Željka Drniković, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.6. Učenik uočava jezičnu raznolikost hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.1. Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.2. Učenik slušno prepoznaje obilježja glazbe različitih glazbeno-stilskih razdoblja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.8.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> D. Stvaranje okruženja za učenje-> uku D.3.2. Suradnja s drugima - Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.8.1. Primjenjuje Pitagorin poučak
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV OŠ B.8.1. Učenik analizira gospodarsku aktivnost i gospodarske sustave pojedinih država tijekom 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.8.2. Učenik analizira utjecaj ratova i revolucija na preobrazbu državnog uređenja u 20. i 21. stoljeću
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.8.1. Učenik razvija samopouzdanje i kritičko mišljenje pri korištenju jezičnih djelatnosti talijanskoga jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) TJ C.8.3. Učenik razvija vlastite strategije učenja talijanskoga jezika te oblike samoprocjene i međusobne procjene
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
timski rad, glazbeno, Hladni rat, ESCAPE ROOM, strategije učenja i rješavanja problema, vokabular, gramatika, Pitagorin poučak, Pitagorine trojke, špijunaža, SSSR, Hrvatski srednjovjekovni jezični spomenici, prvotisak, trojezičnost, scenske vrste, glazbeni brojevi, Hrvatsko narodno kazalište
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Sustavi u paru
Dražena Potočki, Antonela Matajić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Matematika
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari