Deset zanimanja koja roboti nikada neće zamijeniti

e-skole

Deset zanimanja koja roboti nikada neće zamijeniti

  • Uređeno prije: 25mj
  • 197
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici će koristeći procese kritičkog i divergentnog mišljenja u aktivnostima na predmetima Hrvatski jezik Engleski jezik Njemački jezik Francuski jezik i Glazbena kultura rješavati problem razvoja zanimanja i karijera u budućnosti uvažavajući napredak robotske tehnologije.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Alka Vrsalović, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Suzana Anić-Antić, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Tomislav Pavlović, Autor
    Matea Jonjić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.1. Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.6.1. Učenik obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.6.1. Učenik uspoređuje različito predstavljanje istih medijskih sadržaja i njihov utjecaj na razvoj mišljenja i stavova
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.6.3. Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.7.5. Povezuje osnovne vještine kritičkoga mišljenja i koristi se njima - objašnjava informacije, tumači i procjenjuje svoja i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.8.3. Učenik slušno i vizualno prepoznaje, razlikuje, opisuje i uspoređuje glazbeno-scenske i vokalno-instrumentalne vrste
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema - Učenik se koristi različitim strategijama učenja i primjenjuje ih u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema u svim područjima učenja uz povremeno praćenje učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.4. Kritičko mišljenje - Učenik kritički promišlja i vrednuje ideje uz podršku učitelja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) NJ B.8.1. Učenik izvještava o različitim informacijama, sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života i aktualnih događanja te u značenju i uporabi pojedinih jezičnih i...
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.8.1. Učenik kombinira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika koje odgovaraju njegovu stilu učenja te primjenjuje oblike samoprocjene i međusobne procjene
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) NJ B.8.3. Učenik poštuje jezičnu, kulturnu i osobnu različitost u osobnome okružju i široj zajednici
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranome jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.1. Učenik razumije srednje dugi i jednostavni govoreni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ FJ (1) B.8.1. Učenik procjenjuje doprinos vlastite i frankofonskih kultura širim civilizacijskim vrijednostima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ FJ (1) A.8.5. Učenik sudjeluje u srednje dugome i jednostavnome razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ FJ (1) C.8.2. Učenik vrednuje korištene jednostavne strategije za pisanje i govorenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Francuski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ FJ (1) C.8.3. Učenik vrednuje različite informacije iz izvora na ciljnome jeziku

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    glazbeno, Anketa, problemski zadatak, roboti, kritičko mišljenje, scenske vrste, futur, zanimanja, strategije učenja, osobine, divergentno mišljenje, degustator sireva, buduće zanimanje, Kompjutersko jutro, Televizijski talk, show, zanimanja povezana s glazbom, instrumentalne i vokalno, instrumentalne vrste

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara