Opis materijala
Na primjerima aktivnosti iz Prirode Matematike Tehničke kulture Informatike i Njemačkog jezika učenici će postavljati ciljeve učenja planirati kontrolirati i regulirati svoje ponašanje kognicije i motivaciju u skladu s postavljenim ciljevima.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Danijel Eskeričić, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Anita Sečan, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Marica Antić, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Elena Paulišić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života-> TK OŠ C. 5. 1. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tehnika i kvaliteta života učenik demonstrira sigurno sudjelovanje u prometu primjenom prometnih pravila i propisa
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.1. Planiranje - Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.2. Praćenje - Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.3. Prilagodba učenja - Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> A. Organiziranost prirode-> OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.5.2. Učenik objašnjava međuodnose životnih uvjeta i živih bića
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.1. Brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelira problemsku situaciju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.1. Učenik primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.3. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.2. Učenik pronalazi i upotrebljava informacije iz različitih izvora u skladu sa svojim potrebama
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
, promet, (samo)vrednovanje, Brojevni pravac, Godišnja doba, promjene, skup prirodnih brojeva, živa bića, obaveze, ciljevi učenja, plan učenja, pristup učenju, signalizacija, prometni znakovi, planer, dnevnik učenja, podsjetnik, mjesečni i tjedni plan, kradljivci vremena, računske operacije u skupu prirodnih brojeva
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
slika s putopisa po jadranskoj obali iz 18.st.
Valentino Radman
Obrazovni element
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 2. razred • Likovna umjetnost
Jela po narudžbi
Tekst
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Turizam i ugostiteljstvo • Ugostiteljstvo
PDF
Komentari