Zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača

e-skole

Zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača

  • Uređeno prije: 26mj
  • 208
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Na primjerima aktivnosti iz Prirode Matematike Tehničke kulture Informatike i Njemačkog jezika učenici će postavljati ciljeve učenja planirati kontrolirati i regulirati svoje ponašanje kognicije i motivaciju u skladu s postavljenim ciljevima. 

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Marica Antić, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Elena Paulišić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života-> TK OŠ C. 5. 1. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tehnika i kvaliteta života učenik demonstrira sigurno sudjelovanje u prometu primjenom prometnih pravila i propisa
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.1. Planiranje - Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.2. Praćenje - Na poticaj učitelja učenik prati svoje učenje i napredovanje tijekom učenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.3. Prilagodba učenja - Uz podršku učitelja, ali i samostalno, prema potrebi učenik mijenja plan ili pristup učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.2.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Na poticaj učitelja, ali i samostalno, učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> A. Organiziranost prirode-> OŠ PRI A.5.1. Učenik objašnjava temeljnu građu prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.5.2. Učenik objašnjava međuodnose životnih uvjeta i živih bića
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.1. Brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelira problemsku situaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.1. Učenik primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.3. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.2. Učenik pronalazi i upotrebljava informacije iz različitih izvora u skladu sa svojim potrebama

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    , promet, (samo)vrednovanje, Brojevni pravac, Godišnja doba, promjene, skup prirodnih brojeva, živa bića, obaveze, ciljevi učenja, plan učenja, pristup učenju, signalizacija, prometni znakovi, planer, dnevnik učenja, podsjetnik, mjesečni i tjedni plan, kradljivci vremena, računske operacije u skupu prirodnih brojeva

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara