U rudniku informacija

e-skole

U rudniku informacija

  • Uređeno prije: 25mj
  • 180
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici će samostalno ili uz pomoć učitelja odrediti koje su im informacije potrebne u procesu učenja pretraživati sadržaje iz različitih izvora koristiti jednostavne metode rada na tekstu te procjenjivati i usporediti različite izvore informacija na primjerima aktivnosti iz Prirode Povijesti Geografije Tehničke kulture i Informatike.

    Doprinosi

    Natalia Dujić, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
    Marica Antić, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    Sanja Barić, Recenzent
    Elena Paulišić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> B. Tvorevine tehnike i tehnologije-> TK OŠ B. 5. 1. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tvorevine tehnike i tehnologije učenik ispituje i opisuje svojstva drva i drugih materijala
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.5.1 Pronalazi i vrednuje informacije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.C.5.5. Učenik uspoređuje reljefna obilježja panonskoga i dinarskoga prostora Hrvatske te ih vrednuje kao životni prostor
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.2. Učenik opisuje osnovna obilježja i važnost kopnenih voda na Zemlji i u Hrvatskoj te podržava njihovo održivo iskorištavanje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV OŠ B.5.1. Učenik objašnjava gospodarsku aktivnost pojedinih zajednica i njihovu važnost za razvoj društva u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.5.1. Učenik obrazlaže važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    istraživanje, Mezopotamija, e, pretraživanje, Drvo, internet, obrada teksta, pretraživanje informacija, pošta, prve civilizacije, neknjiževni tekst, rad na tekstu, usporedba i vrednovanje izvora informacija, vrste drva, ručni alati za obradu drva, statistički ljetopis, čitateljska pismenost, znanstveni rad, etape istraživačkog rada

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.7

    Komentari

    Nema komentara