Opis materijala
Učenici će samostalno ili uz pomoć učitelja odrediti koje su im informacije potrebne u procesu učenja pretraživati sadržaje iz različitih izvora koristiti jednostavne metode rada na tekstu te procjenjivati i usporediti različite izvore informacija na primjerima aktivnosti iz Prirode Povijesti Geografije Tehničke kulture i Informatike.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Danijel Eskeričić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Dominik Možnik, Autor
Natalia Dujić, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
Jadranka Bizjak Igrec, Recenzent
Marica Antić, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Martina Hein, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Elena Paulišić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> B. Tvorevine tehnike i tehnologije-> TK OŠ B. 5. 1. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tvorevine tehnike i tehnologije učenik ispituje i opisuje svojstva drva i drugih materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.5.1 Pronalazi i vrednuje informacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.5.3 osmišljava plan izrade digitalnog rada, izrađuje ga, pohranjuje u mapu digitalnih radova (e-portfolio) i vrednuje ga
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.C.5.5. Učenik uspoređuje reljefna obilježja panonskoga i dinarskoga prostora Hrvatske te ih vrednuje kao životni prostor
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.2. Učenik opisuje osnovna obilježja i važnost kopnenih voda na Zemlji i u Hrvatskoj te podržava njihovo održivo iskorištavanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.2.1. Upravljanje informacijama - Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.5.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV OŠ B.5.1. Učenik objašnjava gospodarsku aktivnost pojedinih zajednica i njihovu važnost za razvoj društva u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.5.1. Učenik obrazlaže važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
istraživanje, Mezopotamija, e, pretraživanje, Drvo, internet, obrada teksta, pretraživanje informacija, pošta, prve civilizacije, neknjiževni tekst, rad na tekstu, usporedba i vrednovanje izvora informacija, vrste drva, ručni alati za obradu drva, statistički ljetopis, čitateljska pismenost, znanstveni rad, etape istraživačkog rada
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.7
Preporučeni materijali
AI kao pomagač u školskim izazovima
Davorka Medvedović
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • BrAIn • Osnovna škola
PDF
Present Simple - nastavnička priprema za sat ponavljanja/uvježbavanja u 4. ili 5. razredu OŠ
Klaudina Mumić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Strani jezik
DOCX
Komentari