Opis materijala
Učenici upoznaju brojne značajke e-portfolija te ga primjenjuju u različite svrhe. Pri izradi e-portfolija učenici rješavaju brojne probleme te samostalno odabiru načine njihova rješavanja procjenju digitalnu tehnologiju te traže najbolja rješenja.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Snježana Fištrović, Autor
Nataša Sajko, Autor
Marijana Smolčec, Autor
Maja Đura, Autor
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Suzana Anić-Antić, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Kristina Kocijan, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Elena Paulišić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.1.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na svakodnevni život primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.4. Učenik piše tekstove opisnoga i pripovjednog diskursa u kojima ostvaruje obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.1.6. Učenik analizira značenjske odnose među riječima pomoću rječnika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.4. Govori tekst srednje dužine koristeći se jezičnim strukturama srednje razine složenosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.1.4. Izabire različite tehnike kreativnoga izražavanja i koristi se njima - tumači i vrednuje postojeće i osmišljava nove ideje povezane s osobnim iskustvima i poznatim temama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.1.5. Izabire različite vještine kritičkoga mišljenja i koristi se njima pri tumačenju i vrednovanju mišljenja, stavova i vrijednosti povezanih s osobnim iskustvima i poznatim temama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.2.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u srednjem i ranom novom vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.2.1. Učenik analizira utjecaje razvoja znanosti i tehnologije na društveni i gospodarski razvoj tijekom srednjega i ranoga novog vijeka
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.2.1. Učenik analizira državno-politički razvoj u srednjem i ranom novom vijeku u svijetu, Europi i u hrvatskim zemljama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.2.1. Učenik uspoređuje različite ideje, umjetničke stilove i dostignuća srednjega i ranoga novog vijeka
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.2.2. Učenik analizira sukobe i prožimanja religija u društvima i kulturama srednjega i ranoga novog vijeka
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) TJ C.1.2. Učenik odabire različite vrste izvora informacija prema vlastitim potrebama i interesima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.1.3. Učenik piše srednje dug i jednostavan tekst na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) TJ A.1.4. Učenik sudjeluje u različitim oblicima srednje dugog i jednostavnog razgovora na teme iz svakodnevnoga života, osobnoga ili općega interesa
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.4.1. Učenik kritički odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.1.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.1.2. Učenik proizvodi kratke i vrlo jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (2) NJ B.1.1. Učenik izvještava o sličnostima i razlikama između vlastite kulture i kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.1.1. Učenik kombinira veći broj strategija učenja i uporabe jezika i prilagođava ih različitim zadatcima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (2) NJ C.1.2. Učenik bira, tumači i kritički procjenjuje informacije prikupljene iz različitih izvora te prepoznaje namjere autora
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
projekt, e, kritičko mišljenje, portfolio, upcycling, portfelj, svakodnevni život, osvrt, očuvanje okoliša, korištenje digitalnih medija, izrada digitalnih sadržaja, odabir programa, objava sadržaja, višeznačnost leksema, obilježja e, portfolija, kreativni izražaj, povijesne ličnosti
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Pisanje riječi s glasovima ije, je, e, i
Dijana Pasarić
digitalni obrazovni sadržaji
Informativni i dokumentarni sadržaji • IKT
PPT
Dani medijske pismenosti 2025. – emisija Otvoreno
Kristina Stipić Ćorluka, Anita Drenjančević, Ana Janješić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Hrvatski jezik
Komentari