Opis materijala
Učenici se samostalno koriste raznim uređajima i programima te stvaraju sigurno digitalno okruženje u kojem vode računa o zaštiti uređaja i osobnih podataka.
Doprinosi
Mirela Babić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Vida Bilogrević Gatolin, Autor
Andriana Ivandić, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Suzana Anić-Antić, Recenzent
izv. prof. doc. dr- sc Kristina Kocijan, Recenzent
Sanja Barić, Recenzent
Sonja Lušić Radošević, Urednik
Marina Mirković, Autor
Elena Paulišić, Autor
Tomislav Pavlović, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.6.6. Pronalazi i organizira informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije jednostavnih sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.6.5. Izabire i koristi se osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja - razumije i uspoređuje informacije, analizira svoje i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti te rješava jednostavne problemske situacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.1 izrađuje, objavljuje te predstavlja digitalne sadržaje s pomoću nekoga online i - ili offline programa pri čemu poštuje uvjete korištenja programom te postavke privatnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.6.2 opisuje načine povezivanja uređaja u mrežu, analizira prednosti i nedostatke mrežnoga povezivanja te odabire i primjenjuje postupke za zaštitu na mreži
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.6.3 surađuje s drugim učenicima u stvaranju online sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.6.2 prepoznaje vrste elektroničkoga nasilja, analizira ih i odabire preventivne načine djelovanja za različite slučajeve elektroničkoga nasilja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.8.3 dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D. 8.2 aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom modelima, tablicama grafovima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.3. Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.3. Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.2. Učenik se samostalno koristi raznim uređajima i programima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.3. Učenik aktivno sudjeluje u oblikovanju vlastitoga sigurnog digitalnog okružja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.8.2 samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje-dijeli digitalne sadržaje
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
zaštita, Dan sigurnijeg interneta, sigurnost na internetu, internet, lozinka, osobni podaci, MASENI UDIO, VOLUMNI UDIO, interaktivna slika, Računalne mreže, elektroničko nasilje, digitalni otisak, scam, opasnost na internetu, zaštita računala, digitalni identitet
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Širenje Osmanskog Carstva i njihov utjecaj na Hrvatsku i Europu
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Povijest
DOCX
Franci, Arapi i Bizantsko Carstvo; Doprinosi Arapa i Židova u prijenosu i razvoju znanstvene misli na Sredozemlju i u Europi; Utjecaj križarskih ratova na europska i hrvatska društva; Europske monarhije u srednjem i ranom novom vijeku - ponavljanje
Zrinka Racić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Povijest
PDF
Komentari