I ja mogu sudjelovati

e-skole

I ja mogu sudjelovati

  • Uređeno prije: 68mj
  • 177
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kroz aktivnosti scenarija poučavanja učenici će utvrditi važnost pojedinačne vlastite uloge sudjelovanja u projektu kojim će spoznati planiranje i upravljanje aktivnostima te osmisliti ideju od početka do realizacije kao i pojam odgovornog poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.

    Doprinosi

    Maja Đura, Autor
    Irena Šker, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    doc. dr. sc. Andrea Lučić, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Nada Lodeta, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent
    Matea Jonjić, Autor
    Andrea Brzac, Autor
    Jelena Huzanić, Autor
    Ivana Kutle, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.2. Primjenjuje složenije elemente tehnike i taktike raznovrsnih sportova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.1.2. Učenik analizira uzroke i posljedice ugrožavanja i onečišćenja okoliša od lokalne do globalne razine te opisuje oblike zaštite prirode s primjerima u svijetu i Hrvatskoj koristeći se geografskim kartama i IKT-om
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.1.3. Učenik se odgovorno odnosi prema okolišu i istražuje stanje okoliša u svom okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.2.1. Učenik opisuje različite načine korištenja i zbrinjavanja otpada te u njima aktivno sudjeluje
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.A.B.2.2. Učenik primjenjuje geografska znanja i vještine u rješavanju pitanja iz svakodnevnoga života vezanih uz prostorno planiranje kroz istraživački rad
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.1.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.4.1. pod C.4.2. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije (nadovezuje se i uključuje elemente očekivanja iz 3. ciklusa)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.4.1. pod C.4.2. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije (nadovezuje se i uključuje elemente očekivanja iz 3. ciklusa)
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) NJ C.1.2. Učenik prikuplja i kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora te priprema prezentaciju s temom iz područja osobnoga interesa i svakodnevice

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    projekt, turizam, izvannastavna aktivnost, Fragen, prodaja, UČENIČKA ZADRUGA, zbrinjavanje otpada, W, džeparac, proizvodi, zemljišne knjige, turistički vodič, francuske slastice, jezično putovanje, antička baština, geografska karta Hrvatske, sportski dan, humanitarni turnir, obnovljivi i neobnovljivi izvori energije

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara