Opis materijala
Kroz aktivnosti scenarija poučavanja učenici će utvrditi važnost pojedinačne vlastite uloge sudjelovanja u projektu kojim će spoznati planiranje i upravljanje aktivnostima te osmisliti ideju od početka do realizacije kao i pojam odgovornog poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Maja Đura, Autor
Irena Šker, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Andrea Lučić, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Nada Lodeta, Recenzent
doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Matea Jonjić, Autor
Andrea Brzac, Autor
Jelena Huzanić, Autor
Ivana Kutle, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.1. Usvaja i primjenjuje teorijska i motorička znanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> A. Kineziološka teorijska i motorička znanja-> SŠ TZK G.A.2.2. Primjenjuje složenije elemente tehnike i taktike raznovrsnih sportova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.1.2. Učenik analizira uzroke i posljedice ugrožavanja i onečišćenja okoliša od lokalne do globalne razine te opisuje oblike zaštite prirode s primjerima u svijetu i Hrvatskoj koristeći se geografskim kartama i IKT-om
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.1.3. Učenik se odgovorno odnosi prema okolišu i istražuje stanje okoliša u svom okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.2.1. Učenik opisuje različite načine korištenja i zbrinjavanja otpada te u njima aktivno sudjeluje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO SŠ C.A.B.2.2. Učenik primjenjuje geografska znanja i vještine u rješavanju pitanja iz svakodnevnoga života vezanih uz prostorno planiranje kroz istraživački rad
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.1. Nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Latinski jezik-> C. Civilizacija i baština-> SŠ (2) LJ C.2.2. Komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) NJ A.1.4. Učenik piše srednje duge, jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.4.1. pod C.4.2. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije (nadovezuje se i uključuje elemente očekivanja iz 3. ciklusa)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.4.1. pod C.4.2. Sudjeluje u projektu ili proizvodnji od ideje do realizacije (nadovezuje se i uključuje elemente očekivanja iz 3. ciklusa)
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) NJ C.1.2. Učenik prikuplja i kritički procjenjuje informacije iz različitih izvora te priprema prezentaciju s temom iz područja osobnoga interesa i svakodnevice
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
projekt, turizam, izvannastavna aktivnost, Fragen, prodaja, UČENIČKA ZADRUGA, zbrinjavanje otpada, W, džeparac, proizvodi, zemljišne knjige, turistički vodič, francuske slastice, jezično putovanje, antička baština, geografska karta Hrvatske, sportski dan, humanitarni turnir, obnovljivi i neobnovljivi izvori energije
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Čuvari priča i tradicije - legende
Dijana Pasarić
knjiga
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
PDF
Ispravne i pogrešne slike Boga
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
PPTX
Komentari