Od povijesti do modernog doba

e-skole

Od povijesti do modernog doba

  • Uređeno prije: 68mj
  • 125
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Kroz aktivnosti učenici će vlastitom izradom zadataka u skupini grupi ili timu spoznati kako planirati i upravljati aktivnostima te mogućnosti konverzije valute.

    Doprinosi

    Maja Đura, Autor
    Irena Šker, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    doc. dr. sc. Andrea Lučić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent
    Stjepan Mudifaj, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO SŠ B.2.7. Učenik analizira i uspoređuje različite pokazatelje razvijenosti na svim prostornim razinama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT SŠ E.1.1. Barata podatcima prikazanima na različite načina
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT SŠ A.1. Računa s realnim brojevima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.3. Primjenjuje proporcionalnost, postotke, linearne jednadžbe i sustave linearnih jednadžbi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.1.6. Primjenjuje linearnu funkciju pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.2.1. Učenik analizira gospodarsku dinamiku srednjega i ranoga novog vijeka
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV SŠ C.2.1. Učenik analizira utjecaje razvoja znanosti i tehnologije na društveni i gospodarski razvoj tijekom srednjega i ranoga novog vijeka
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.2.1. Učenik uspoređuje različite ideje, umjetničke stilove i dostignuća srednjega i ranoga novog vijeka
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> A. Promišljaj poduzetnički-> Pod A.4.2. Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> A. Promišljaj poduzetnički-> Pod A.4.2. Snalazi se s neizvjesnošću i rizicima koje donosi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.2. Planira i upravlja aktivnostima
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.4.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    , valuta, tečaj, kulturna baština, štednja, linearna funkcija, konverzija, razvijenost, postotak, srednja vrijednost, financijski plan, kamatni račun, prirodne i kulturne znamenitosti, turistička ponuda zavičaja, gospodarska razvijenost zavičaja, povijesni muzej, poduzetničko razmišljanje i djelovanje

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara