Opis materijala
Kroz aktivnosti scenarija poučavanja učenici će istraživanjem i izradom zadataka spoznati važnost resursa te inovativnim i kreativnim rješenjima osmisliti poduzetničke ideje.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Damir Belavić, Autor
Danijel Eskeričić, Autor
Tanja Debelec, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Dominik Možnik, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Irena Šker, Urednik
doc. dr. sc. Andrea Lučić, Recenzent
Marica Antić, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> A. Dizajniranje i dokumentiranje-> TK OŠ A. 5. 1. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Dizajniranje i dokumentiranje učenik crta tehničke crteže priborom za tehničko crtanje od jednostavnih geometrijskih likova do pravokutnih projekcija geometrij...
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> B. Tvorevine tehnike i tehnologije-> TK OŠ B. 5. 2. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tvorevine tehnike i tehnologije učenik izrađuje tehničku tvorevinu prema tehničkoj dokumentaciji koristeći se alatom i priborom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života-> TK OŠ C. 5. 2. Na kraju prve godine učenja i poučavanja predmeta Tehnička kultura u domeni Tehnika i kvaliteta života učenik predstavlja odabranu tehničku tvorevinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.5.1. Učenik objašnjava i u likovnom ili vizualnom radu interpretira kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.2. Učenik opisuje osnovna obilježja i važnost kopnenih voda na Zemlji i u Hrvatskoj te podržava njihovo održivo iskorištavanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.2. Odabire i preračunava odgovarajuće mjerne jedinice
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.3. Primjenjuje računanje s novcem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu geometrijskih likova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.5. Računa i primjenjuje volumen kocke i kvadra
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV OŠ B.5.1. Učenik objašnjava gospodarsku aktivnost pojedinih zajednica i njihovu važnost za razvoj društva u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Poduzetništvo-> A. Promišljaj poduzetnički-> pod A.2.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Poduzetništvo-> B. Djeluj poduzetnički-> pod B.2.1. Razvija poduzetničku ideju od koncepta do realizacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Poduzetništvo-> C. Ekonomska i financijska pismenost-> pod C.2.1. Istražuje procese proizvodnje dobara, pružanja usluga i gospodarske djelatnosti u zajednici
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
, prapovijest, crtanje, Decimalni broj, društvena igra, Kompozicija, tehnička tvorevina, tehnička dokumentacija, robna razmjena, mamut, korištenje vode zavičaja, vodeni resursi, zaštita voda, održivo korištenje, mjerna jedinica, volumen kvadra, produkt dizajn
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Javni i komercijalni mediji - kome više vjerovati?
Tatjana Šijaković Katarinček, Gabriela Golubić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 100 - ponavljanje
Vesna Šumanac
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 2. razred • Matematika
PDF
Komentari