Propitujem svoju perspektivu

e-skole

Propitujem svoju perspektivu

  • Uređeno prije: 26mj
  • 152
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici će promišljati o osobnom identitetu analizirajući vrednovanje osobe i njenog ponašanja u djelima Stranac i Mersault protuistraga na nastavi Hrvatskog jezika. U sklopu Matematike i Likovne umjetnosti će kroz prizmu različitih perspektiva osvijestiti kako viđenje osobe osnosno bilo koje stvari ili problema ovisi s kojeg ga gledišta i iz kojeg kuta promatramo. Predrasude i stereotipna razmišljanja se neminovno iskristaliziraju kada propitujemo perspektive a podrobnije će im se pristupiti na nastavi Povijesti kroz analizu izbjegličkih kriza te Engleskog jezika na primjeru idioma. 

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Suzana Anić-Antić, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Katica Knezović, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.1. Učenik raspravlja u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.2. Učenik analizira različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.2. Učenik prosuđuje povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.1. Integrira različite kulturne elemente i stvara cjelovitu sliku vlastite i drugih kultura
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.1. Analizira i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.4. Sudjeluje u dužemu neplaniranom i dugome planiranom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.5. Piše dug strukturiran tekst koristeći se složenim jezičnim strukturama i stilom primjerenim komunikacijskoj situaciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.6. Sažima i prevodi jednostavnije tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.2. Izražava se primjereno kontekstu i svrsi komunikacije
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.3. Analizira utjecaj empatije na vlastita razmišljanja i postupke te osmišljava strategije za izbjegavanje i - ili prevladavanje nesporazuma, otkrivanje i razgradnju stereotipa i predrasuda o vlastitoj i drugim kulturama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.3.1. Učenik analizira umjetničko djelo koje se uklapa u teme »Umjetnost i duhovnost« i »Umjetnost i znanost«
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.3.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.9. MAT SŠ C.3.7. MAT SŠ D.3.2. Primjenjuje jednadžbu pravca
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.1. Razvija sliku o sebi
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    osobni identitet, Stranac, Domovinski rat, Stereotipi, Predrasude, Idiomi, gledište, perspektiva, pojam o sebi, različita viđenja, vertikalna perspektiva, linearna (geometrijska) perspektiva, linearna perspektiva, točka nedogleda, paralelni pravci, Mersault, protuistraga, izbjegličke krize, formalna i neformalna komunikacija

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara