Opis materijala
Učenici će promišljati o osobnom identitetu analizirajući vrednovanje osobe i njenog ponašanja u djelima Stranac i Mersault protuistraga na nastavi Hrvatskog jezika. U sklopu Matematike i Likovne umjetnosti će kroz prizmu različitih perspektiva osvijestiti kako viđenje osobe osnosno bilo koje stvari ili problema ovisi s kojeg ga gledišta i iz kojeg kuta promatramo. Predrasude i stereotipna razmišljanja se neminovno iskristaliziraju kada propitujemo perspektive a podrobnije će im se pristupiti na nastavi Povijesti kroz analizu izbjegličkih kriza te Engleskog jezika na primjeru idioma.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Vesna Mišljenović, Autor
Ivana Martinić, Autor
Nataša Sajko, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Suzana Anić-Antić, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Stjepan Mudifaj, Autor
Katica Knezović, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.4.1. Učenik raspravlja u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i objašnjava stav o književnome tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.2. Učenik analizira različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.4.2. Učenik prosuđuje povezanost vlastitoga i hrvatskoga kulturnog identiteta s određenim kulturnim krugom na temelju različitih tekstova
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.1. Integrira različite kulturne elemente i stvara cjelovitu sliku vlastite i drugih kultura
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> SŠ (1) EJ C.3.1. Analizira i primjenjuje složene kognitivne strategije učenja jezika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.4. Sudjeluje u dužemu neplaniranom i dugome planiranom razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.5. Piše dug strukturiran tekst koristeći se složenim jezičnim strukturama i stilom primjerenim komunikacijskoj situaciji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.3.6. Sažima i prevodi jednostavnije tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.2. Izražava se primjereno kontekstu i svrsi komunikacije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.3.3. Analizira utjecaj empatije na vlastita razmišljanja i postupke te osmišljava strategije za izbjegavanje i - ili prevladavanje nesporazuma, otkrivanje i razgradnju stereotipa i predrasuda o vlastitoj i drugim kulturama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.3.1. Učenik analizira umjetničko djelo koje se uklapa u teme »Umjetnost i duhovnost« i »Umjetnost i znanost«
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Likovna umjetnost-> C. Umjetnost u kontekstu-> SŠ LU C.3.1. Učenik prosuđuje međuodnos konteksta i umjetničkoga djela-stila
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.3.9. MAT SŠ C.3.7. MAT SŠ D.3.2. Primjenjuje jednadžbu pravca
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.2. Učenik prosuđuje nastanak i nestanak dviju jugoslavenskih država kao i stvaranje samostalne i demokratske Hrvatske
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.5.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
osobni identitet, Stranac, Domovinski rat, Stereotipi, Predrasude, Idiomi, gledište, perspektiva, pojam o sebi, različita viđenja, vertikalna perspektiva, linearna (geometrijska) perspektiva, linearna perspektiva, točka nedogleda, paralelni pravci, Mersault, protuistraga, izbjegličke krize, formalna i neformalna komunikacija
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
Planiraj svoj novac zasadi svoju budućnost
Patricija Husajina
Scenarij poučavanja za međupredmetne teme
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Svako tijelo svoju mrežu plete
Petar Dobrić, Igor Naglić, Kristina Panižić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Tehnička kultura
ZIP
Uređeno prije: 26mj
125
Komentari