Opis materijala
U poimanju sebe kulturalno nasljeđe ima značajnu ulogu stoga će se učenici upoznati s hrvatskom nematerijalnom baštinom u sklopu nastave Hrvatskog jezika i stranih jezika (Engleski Njemački i Talijanski) dok će se s drugim kulturama upoznati kroz aktivnost Talijanskog jezika. Predložene aktivnosti mogu biti prezentirane kroz projektnu nastavu i predstavljene učenicima iz drugih zemalja primjerice u komunikacijama putem eTwinning platforme.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Marijana Smolčec, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Suzana Anić-Antić, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Mirjana Blažičko, Autor
Željka Drniković, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.1. Učenik oblikuje ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.8.2. Učenik raspravlja o društvenome kontekstu umjetničkoga djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) TJ B.8.1. Učenik razlikuje činjenice o talijanskoj kulturi te ih uspoređuje s vlastitim iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.8.4. Učenik sudjeluje u kratkome i jednostavnome razgovoru
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) TJ B.8.3. Učenik na jednostavnim, konkretnim primjerima opisuje važnost poštovanja vlastite i talijanske kulture
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.8.1. Učenik kombinira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika koje odgovaraju njegovu stilu učenja te primjenjuje oblike samoprocjene i međusobne procjene
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) NJ B.8.3. Učenik poštuje jezičnu, kulturnu i osobnu različitost u osobnome okružju i široj zajednici
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranome jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.4. Razvija nacionalni i kulturni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.4. Razvija nacionalni i kulturni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.3.4. Razvija nacionalni i kulturni identitet
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.8.6. Piše kratak strukturiran tekst poznate tematike koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama niže razine složenosti i primjenjujući pravopisna pravila
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) EJ B.8.1. Uspoređuje sličnosti i razlike među vlastitom kulturom, kulturama zemalja ciljnoga jezika i drugim kulturama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.8.4. Prilagođava osnovne tehnike kreativnoga izražavanja u stvaranju različitih vrsta kratkih tekstova poznatih sadržaja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.8.5. Povezuje i osnovne vještine kritičkoga mišljenja - objašnjava informacije, tumači i procjenjuje svoja i tuđa mišljenja, stavove i vrijednosti i rješava problemske situacije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.8.6. Izabire i tumači informacije iz različitih izvora te izvodi kratke prezentacije srednje složenih sadržaja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
kontrast, promocija, turizam, kultura, kulturna baština, eTwinning, Domovina, identitet, znamenitosti, gradovi, zavičajni govor, narječje, Kompozicija, kulturni identitet, nacija, regionalizam, posebnosti, poznati Hrvati
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali

Primjer velike pripreme u nastavi Tjelesne u zdravstvene kulture - 6. razred
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Tjelesna i zdravstvena kultura
PDF

Primjer velike pripreme u nastavi Tjelesne u zdravstvene kulture - 7. razred
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Tjelesna i zdravstvena kultura
PDF
Komentari