U čoporu je toplije

e-skole

U čoporu je toplije

  • Uređeno prije: 25mj
  • 164
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Dobrobiti suradničkog učenja učenici će iskusiti timskim radom istovremeno se upoznajući s teoremom o četiri boje u nastavi Matematike. Na satu Prirode i Njemačkog jezika preispitat će prednosti života u čoporu i osvijestiti vlastite supermoći kojima mogu doprinijeti svom timu. Na nastavi Hrvatskog jezika imat će priliku uživjeti se u uloge različitih zanimanja izrađujući e-vodič kroz pročitano štivo te će naposljetku timski izraditi vizualni identitet škole na satu Likovne kulture.

    Doprinosi

    Kristina Jelić, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Nataša Tomljanović, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.8.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.8.3. Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.1. Učenik oblikuje ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.8.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem analizira utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te daje prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.8.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.1. Učenik objašnjava međusobne odnose živih bića s obzirom na zajedničko stanište
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.6.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT OŠ B.7.3. Primjenjuje proporcionalnost i obrnutu proporcionalnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT OŠ B.7.4. Primjenjuje linearnu ovisnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.6.1. Učenik bira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.2. Učenik naglas čita kratke i jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.6.5. Učenik piše kratke i vrlo jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.4. Suradnički uči i radi u timu

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    suradničko učenje, stanište, pismo, proporcionalnost, osvrt, LOGOTIP, problemski članak, Teorem o četiri boje, stvaralačko izražavanje, vrlina, tim, piktogram, grupna kohezija, koeficijent i grafički prikaz proporcionalnosti, zajednice životinja, životni prostor, prezent modalnog glagola konnen, komparacija pridjeva gut

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara