Opis materijala
Danas se igramo! Jezik koji svako dijete razumije je igra bez obzira igra li se na nastavi talijanskog i njemačkog jezika. Ali to nije sve. Uz to što se igramo ujedno uvježbavamo timski rad i suradnički učimo otkrivajući zagonetke u sklopu Matematike osluškujući skrivena glazbala a gdje drugdje nego na satu Glazbene kulture te glumeći i izrađujući stripove u sklopu Likovne kulture.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Zrinka Šimunović, Autor
Ivana Gugić, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Gordana Košćec Bousfield, Autor
Kristina Jelić, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
doc. dr. sc. Ana Blažević Simić, Recenzent
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
doc. dr. sc. Vesna Deželjin, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Nataša Tomljanović, Recenzent
Marijana Žgela Putniković, Autor
Elena Paulišić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.3. Učenik razlikuje gudačka i trzalačka glazbala, skupinu glazbala, instrumentalne sastave i orkestre te opaža izvedbenu ulogu glazbala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.1. Brojevnim izrazom u skupu prirodnih brojeva s nulom modelira problemsku situaciju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.5.1. Barata podacima prikazanim na različite načine
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.4. Povezuje i primjenjuje ekvivalentne zapise decimalnoga broja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.2. Učenik čita i razumije vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Talijanski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) TJ A.5.4. Učenik piše vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.1. Učenik primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.5.2. Učenik pronalazi i upotrebljava informacije iz različitih izvora u skladu sa svojim potrebama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.2.4. Suradnički uči i radi u timu
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
strip, timski rad, IGRA, suradničko učenje, Imperativ, vokabular, kadar, Gudaća glazbala, razlomci, postotak, QR kodovi, trzaća glazbala, odnos slike i teksta, žičana glazbala, instrumentalni sastavi, vještine prezentacije, prirodni i decimalni brojevi, davanje uputa o smjeru, profesije
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali
SAKRAMENT POTVRDE : ŠTO SE NALAZI U KUTIJI?
Marina Mihić, Kristina Benček, Tanja Horvat
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Katolički vjeronauk • 8. razred OŠ
Kralj Tomislav (igra bijega / escape room, uz 1100. obljetnicu Hrvatskoga Kraljevstva
Ivančica Sudinec
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Povijest
PDF
Komentari