Smijem li piti ovu vodu?

e-skole

Smijem li piti ovu vodu?

  • Uređeno prije: 25mj
  • 129
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Od pronalaženja i obrade postojećih podataka preko terenskih mjerenja i analiza do istraživačkog novinarstva i zagovaračkih aktivnosti učenici osvještavaju uzroke i posljedice zagađenosti vode i značaj pitke vode za ljude ali i za ostala živa bića kao i dostupnost takve vode na našem dinamičnom planetu.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Andriana Ivandić, Recenzent
    dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.4. Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.1. Istražuje svojstva i vrstu tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> B. Promjene i procesi-> KEM OŠ B.7.1. Analizira fizikalne i kemijske promjene
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na čovjekovo zdravlje i okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom modelima, tablicama grafovima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Održivi razvoj-> odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.1. Učenik objašnjava međusobne odnose živih bića s obzirom na zajedničko stanište
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.6.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.2. Učenik raspravlja o važnosti održavanja uravnoteženog stanja u prirodi i uzrocima njegova narušavanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.3. Učenik objašnjava značenje ciklusa na primjerima iz žive i nežive prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.6.1. Prikazuje podatke tablično te linijskim i stupčastim dijagramom frekvencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.6.3. MAT OŠ A.6.9. Primjenjuje računanje postotnoga iznosa zadane osnovne vrijednosti

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    izvannastavna aktivnost, GLOBE, pitka voda, dostupnost vode, onečišćenje vode, zaštita vode

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.10

    Komentari

    Nema komentara