Kako se zove moj dom?

e-skole

Kako se zove moj dom?

  • Uređeno prije: 25mj
  • 202
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Učenici dovode u vezu prirodnu raznolikost s vlastitom dobrobiti osvještavanjem bogatstva i ugroženosti svojeg prirodnog doma. Upoznaju različita staništa s posebnim naglaskom na šume i vode računaju ekološki otisak stopala i istražuju različita značenja riječi dom.

    Doprinosi

    Veljko Armano Linta, Urednik
    Ljiljana Igrić, Autor
    mr. sc. Zvonimir Peranić, Recenzent
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Martina Hein, Recenzent
    izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
    Adriana Ivandić, Recenzent
    dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Mirjana Blažičko, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.1. Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.2. Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.8.3. Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.1. Istražuje svojstva i vrstu tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.1. Povezuje rezultate i zaključke istraživanja s konceptualnim spoznajama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> A. Tvari-> KEM OŠ A.7.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na čovjekovo zdravlje i okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Kemija-> D. Prirodoznanstveni pristup-> KEM OŠ D.7.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih tekstom, crtežom modelima, tablicama grafovima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.1. Uspoređuje dimenzije, masu i gustoću različitih tijela i tvari
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.10. FIZ OŠ B.7.10. FIZ OŠ C.7.10. FIZ OŠ D.7.10. Istražuje fizičke pojave
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Fizika-> A. Struktura tvari-> FIZ OŠ A.7.11. FIZ OŠ B.7.11. FIZ OŠ C.7.11. FIZ OŠ D.7.11. Rješava fizičke probleme
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.1. Objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.1. Objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.1. Objašnjava osnovne sastavnice prirodne raznolikosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.1. Učenik objašnjava međusobne odnose živih bića s obzirom na zajedničko stanište
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup-> OŠ PRI D.6.1. Učenik tumači uočene pojave, procese i međuodnose na temelju opažanja prirode i jednostavnih istraživanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.6.2. Učenik raspravlja o važnosti održavanja uravnoteženog stanja u prirodi i uzrocima njegova narušavanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.7.1. MAT OŠ D.7.6. Računa postotak i primjenjuje postotni račun
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.7.1. Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih frekvencija

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    prirodna raznolikost, prirodni dom, ekološki otisak stopala

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara