Opis materijala
Učenici upoznaju promišljaju i isprobavaju kompostiranje kao vještinu kao način pozitivnog utjecaja na okoliš kao način odgovornog baratanja hranom i otpadom te kao kreativnu i zabavnu aktivnost. Stječu osnovno razumijevanje razlike između konvencionalnog (od polja do smetlišta) i permakulturnog/cirkularnog pristupa hrani i utjecaju na prirodu/okoliš.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Sunčana Mumelaš, Autor
Tanja Debelec, Autor
Krunoslav Rukelj, Autor
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Veljko Armano Linta, Urednik
Ljiljana Igrić, Autor
izv. prof. dr. sc. Darija Marković, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Ana Popović, Recenzent
dr. sc. Mirjana Jeleč Raguž, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Mirjana Sever, Autor
Mirjana Blažičko, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.3. Učenik čita tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.5.2 Učenik opisuje značenje popularnokultur-nih tekstova u kontekstu svakodnevnoga života
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.1. Učenik objašnjava raspodjelu i kruženje vode na Zemlji te njezinu važnost za život i istražuje mogućnosti vlastitoga doprinosa u racionalnome korištenju voda
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO OŠ A.B.5.3. Učenik analizira globalnu raspodjelu kopna i mora na geografskoj karti i globusu te uspoređuje prostorne identitete na kontinentskoj, regionalnoj i nacionalnoj razini
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> B. Prostorne organizacije i procesi-> GEO OŠ B.5.2. Učenik razlikuje vrste geografskih karata prema mjerilu i sadržaju te s pomoću tumača interpretira elemente karte na različitim prostornim razinama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.2. Učenik opisuje osnovna obilježja i važnost kopnenih voda na Zemlji i u Hrvatskoj te podržava njihovo održivo iskorištavanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.3. Učenik obrazlaže glavna obilježja mora, mogućnosti iskorištavanja mora i podmorja te prepoznaje Jadransko more kao bogatstvo Hrvatske
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.2.1. Razlikuje pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> E. Podaci, statistika i vjerojatnost-> MAT OŠ E.5.1. Barata podacima prikazanim na različite načine
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.3. Povezuje i primjenjuje različite prikaze razlomaka
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> A. Brojevi-> MAT OŠ A.5.5. Računa s decimalnim brojevima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.2. Odabire i preračunava odgovarajuće mjerne jedinice
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.4. Računa i primjenjuje opseg i površinu geometrijskih likova
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.5.5. Računa i primjenjuje volumen kocke i kvadra
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.5.1. Učenik obrazlaže važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.5.5. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) NJ C.5.2. Učenik se služi jednostavnim informacijama iz različitih izvora
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) NJ C.5.1. Učenik bira i primjenjuje neke strategije učenja i uporabe jezika u skladu sa zadatkom
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
otpad, izvannastavna aktivnost, permakultura, biootpad, kompost, kuhanje, kulinarstvo
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.8
Preporučeni materijali
Infografika Set od dva zvučnika PreSonus Eris E4.5 BT
digitalni obrazovni sadržaji
Informativni i dokumentarni sadržaji • CN MultiLab • Obrazovni materijali • Osnovni uređaji
PDF
Priprema za interpretaciju i analizu obveznoga lektirnog djela: Franz Kafka, Preobražaj. Nastavnička priprema obuhvaća dva školska sata i pripadajuću prezentaciju.
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Hrvatski jezik
Komentari