Identificiraj, zaštiti i zaustavi!

e-skole

Identificiraj, zaštiti i zaustavi!

  • Uređeno prije: 68mj
  • 235
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Borba protiv diskriminacije traje nedovoljno dugo da smo ju uspjeli iskorijeniti iz društva. Najjače oružje u toj borbi jedino može biti obrazovanje. Prepoznavanje njezine prisutnosti u društvu zaustavljanje i zaštita onih nad kojima se provodi jedini je ispravan put ka zdravom društvu. Primjere ispravne borbe pronalazimo u glazbenim tekstovima umjetničkim radovima političkim akcijama ali i svojoj okolini.

    Doprinosi

    Ljiljana Igrić, Autor
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    doc. dr. sc. Blaženka Bačlija Sušić, Recenzent
    doc. dr. sc. Tomislav Janović, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> B. Doživljaj i kritički stav-> SŠ LU B.4.1. Učenik analizira djelo koje se uklapa u teme »Umjetnost i moć« i »Stvaralački proces«
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.1. Učenik istražuje odabrani problem u sklopu tema »Umjetnost i moć« i »Umjetnost i stvaralački proces« te prezentira-izlaže rezultat istraživanja praktičnim radom u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Likovna umjetnost-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> SŠ LU A.4.2. Učenik reinterpretira ideju umjetničkoga djela izražavajući se u odabranome mediju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Filozofija-> D. Društvo i politika-> SŠ FILOZOFIJA D.3. Učenik analizira probleme u svijetu povezane s filozofijom društva politike i prava i sagledava mogućnosti njihovog rješavanja koristeći filozofsku analizu i argumentaciju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO SŠ A.4.1. Učenik analizira utjecaj globalizacije na nacionalni identitet i suverenitet te navodi primjere nematerijalne i materijalne baštine kao elemenata nacionalnoga identiteta
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.4.1. Učenik prosuđuje odnose različitih društvenih skupina te dinamiku društvenih promjena u Hrvatskoj, Europi i svijetu u prvoj polovici 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> B. Ekonomija-> POV SŠ B.4.1. Učenik preispituje različite oblike i etape gospodarskog razvoja 20. i 21. stoljeća u Hrvatskoj, Europi i svijetu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.4.1. Učenik preispituje proces razvoja država i njihovo političko uređenje u svijetu i Europi nakon dvaju svjetskih ratova
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.5.1. Aktivno sudjeluje u zaštiti i promicanju ljudskih prava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.5.1. Aktivno sudjeluje u zaštiti i promicanju ljudskih prava
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, diskriminacija, zaštita ljudskih prava

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara