Ljudska prava - globalno

e-skole

Ljudska prava - globalno

  • Uređeno prije: 25mj
  • 275
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Zaštitu i kršenje temeljnih ljudskih prava primjećujemo na svim razinama političkog upravljanja od lokalnih do međunarodnih. Institucije nadležne za zaštitu ljudskih prava osigurane su za građane jer izostanak njihove zaštite pokreće građanske akcije. Od vremena grčkih polisa do današnjih društvenih promjena ali i same potrebe za zaštitom prava na internetu građani aktivno grade bolje društvo. Svojim znanjem aktivizmom i suradnjom s institucijama.

    Doprinosi

    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Ana Popović, Recenzent
    doc. dr. sc. Marijana Hraski, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor
    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Stjepan Mudifaj, Autor
    Ivana Marić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.2. Učenik uspoređuje književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.2.3 uspoređuje strategije prikupljanja podataka prema relevantnosti i pouzdanosti izvora podataka, odabranim programom učinkovito analizira i prikazuje podatke i rezultate
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura-> D. Zdravstveni i odgojni učinci tjelesnog vježbanja-> SŠ TZK G.D.1.3. Prosuđuje kao primjerenost zaključka i podupire pozitivni stav prema tjelesnom vježbanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Geografija-> A. Prostorni identitet-> GEO SŠ A.B.2.1. Učenik analizira utjecaj globalizacije na razvoj gospodarstva i društva na različitim prostornim razinama
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV SŠ A.1.1. Učenik analizira društvene promjene i odnose između društvenih skupina u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV SŠ D.1.2. Učenik analizira utjecaj državnog uređenja na prava i status pojedinca u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Povijest-> E. Filozofsko-religijsko-kulturno područje-> POV SŠ E.1.2. Učenik istražuje pojavu i razvoj pisma te obilježja religija u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.2. Promiče ulogu institucija i organizacija u zaštiti ljudskih prava na europskoj i globalnoj razini
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.2. Promiče ulogu institucija i organizacija u zaštiti ljudskih prava na europskoj i globalnoj razini

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, Europska unija, institucije zaštite ljudskih prava

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.4

    Komentari

    Nema komentara