Nisam ROBot

e-skole

Nisam ROBot

  • Uređeno prije: 68mj
  • 192
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Čovjek nije robot a nije ni rob. Ima osjećaje živi određene vrijednosti promiče ih te zaslužuje ljudska prava zaštićena zakonom. Važno je naučiti porijeklo i nastanak ljudskih prava proučiti društvene promjene koje su ih iznjedrile te ih nastaviti štititi i promicati. Ukidanje prava pretvara čovjeka u roba sustava ili tuđih interesa koji gubi emocije i postaje robot. Demokratski sustav vraća dostojanstvo čovjeku temeljnu vrednotu.

    Doprinosi

    Ljiljana Igrić, Autor
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Anita Križanac Rašić, Recenzent
    Suzana Anić-Antić, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Edmira Belko, Autor
    Lovorka Cesarec Ban, Autor
    Mirjana Sever, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.1. Razumije tekst srednje dužine i poznate tematike pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.4. Sudjeluje u dužemu planiranom i dužemu jednostavnom neplaniranom razgovoru poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.6. Piše strukturiran tekst srednje dužine i poznate tematike koristeći se jezičnim strukturama niže razine složenosti i razlikujući pravopisna pravila u hrvatskome i engleskome jeziku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.1. Učenik raspravlja o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.7.1. Učenik analizira različita državna uređenja i politike sklapanja međudržavnih saveza od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.7.2. Učenik analizira utjecaj revolucija i ratova na preobrazbu državnog uređenja od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranome jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.1. Promišlja o razvoju ljudskih prava
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.1. Promišlja o razvoju ljudskih prava
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.1. Promišlja o razvoju ljudskih prava
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, izvannastavna aktivnost, razvoj ljudskih prava

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.5

    Komentari

    Nema komentara