Opis materijala
Čovjek nije robot a nije ni rob. Ima osjećaje živi određene vrijednosti promiče ih te zaslužuje ljudska prava zaštićena zakonom. Važno je naučiti porijeklo i nastanak ljudskih prava proučiti društvene promjene koje su ih iznjedrile te ih nastaviti štititi i promicati. Ukidanje prava pretvara čovjeka u roba sustava ili tuđih interesa koji gubi emocije i postaje robot. Demokratski sustav vraća dostojanstvo čovjeku temeljnu vrednotu.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Marta Lončar Vinković, Autor
Dubravka Granulić, Autor
Ljiljana Igrić, Autor
Kristijan Šivak, Recenzent
Anita Križanac Rašić, Recenzent
Suzana Anić-Antić, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Ana Šutalo Barić, Urednik
Edmira Belko, Autor
Lovorka Cesarec Ban, Autor
Mirjana Sever, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.1. Razumije tekst srednje dužine i poznate tematike pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.4. Sudjeluje u dužemu planiranom i dužemu jednostavnom neplaniranom razgovoru poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.8.6. Piše strukturiran tekst srednje dužine i poznate tematike koristeći se jezičnim strukturama niže razine složenosti i razlikujući pravopisna pravila u hrvatskome i engleskome jeziku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.1. Učenik raspravlja o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.7.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.7.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišlja stvaralački proces te ukazuje na moguće promjene prvobitnih rješenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.7.1. Učenik analizira različita državna uređenja i politike sklapanja međudržavnih saveza od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.7.2. Učenik analizira utjecaj revolucija i ratova na preobrazbu državnog uređenja od 18. stoljeća do početka 20. stoljeća
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) NJ A.8.2. Učenik proizvodi kratke i jednostavne govorne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) NJ C.8.2. Učenik uspoređuje i vrednuje informacije iz različitih izvora na stranome jeziku i pritom se služi osnovnim vještinama kritičkoga mišljenja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.1. Promišlja o razvoju ljudskih prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.1. Promišlja o razvoju ljudskih prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.3.1. Promišlja o razvoju ljudskih prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
ljudska prava, izvannastavna aktivnost, razvoj ljudskih prava
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.5
Preporučeni materijali

Upravljanje i pogon robota
Svjetlana Sokolić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Uređeno prije: 26mj
1
Upravljanje ozobotima - robotika
Mateja Paradžik
Ostalo
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred
ZIP
Komentari