Borci za ljudska prava

e-skole

Borci za ljudska prava

  • Uređeno prije: 25mj
  • 202
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Povijest je zabilježila mnoga imena pokretača društvenih promjena i velikih borca za ljudska prava. Njihova imena moraju biti vječna a lista boraca mora biti veća.  U svima nama čuči jedan borac koji treba zaštititi svoja i tuđa dječja i ljudska prava ali su i takvi borci svuda oko nas. Jednakost sloboda i pravednost samo su neke vrijednosti koje trebaju svoga borca u svakodnevici. Takva uloga zahtjeva preuzimanje odgovornosti ali i ispunjavanje obaveza. Da bi se neko pravo ostvarilo moraju se ispuniti i obaveze prema tom pravu. To je ispravan put za stvaranje pravednog društva.

    Doprinosi

    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Suzana Anić-Antić, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Ljiljana Igrić, Autor
    Ana Šutalo Barić, Urednik
    Edmira Belko, Autor
    Stanka Svetličić, Autor
    Lovorka Cesarec Ban, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.1. Učenik govori i razgovara u skladu s interesima, potrebama i iskustvom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.2.Učenik sluša tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.1. Učenik obrazlaže doživljaj književnoga teksta, objašnjava uočene ideje povezujući tekst sa svijetom oko sebe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.3. Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.2. Izražajno naglas čita kratak i jednostavan tekst poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) EJ B.5.2. Održava kratku i jednostavnu komunikaciju koristeći se ključnim konvencijama uljudnoga ponašanja u međukulturnim susretima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.5.1. Učenik obrazlaže proces stvaranja i širenja države, državno uređenje i upravljanje državom u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.5.7. Piše vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.5.6. Izdvaja i uspoređuje osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi vrlo kratke prezentacije jednostavnih sadržaja

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, borci za ljudska prava

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara