Opis materijala
Povijest je zabilježila mnoga imena pokretača društvenih promjena i velikih borca za ljudska prava. Njihova imena moraju biti vječna a lista boraca mora biti veća.
U svima nama čuči jedan borac koji treba zaštititi svoja i tuđa dječja i ljudska prava ali su i takvi borci svuda oko nas. Jednakost sloboda i pravednost samo su neke vrijednosti koje trebaju svoga borca u svakodnevici. Takva uloga zahtjeva preuzimanje odgovornosti ali i ispunjavanje obaveza. Da bi se neko pravo ostvarilo moraju se ispuniti i obaveze prema tom pravu. To je ispravan put za stvaranje pravednog društva.
Doprinosi
Mirela Babić, Autor
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Stanka Svetličić, Autor
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Suzana Anić-Antić, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Ljiljana Igrić, Autor
Ana Šutalo Barić, Urednik
Edmira Belko, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Lovorka Cesarec Ban, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.1. Učenik govori i razgovara u skladu s interesima, potrebama i iskustvom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> OŠ HJ A.5.2.Učenik sluša tekst, izdvaja ključne riječi i objašnjava značenje teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.1. Učenik obrazlaže doživljaj književnoga teksta, objašnjava uočene ideje povezujući tekst sa svijetom oko sebe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.3. Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> OŠ HJ B.5.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.2. Izražajno naglas čita kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (1) EJ B.5.2. Održava kratku i jednostavnu komunikaciju koristeći se ključnim konvencijama uljudnoga ponašanja u međukulturnim susretima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> A. Društvo-> POV OŠ A.5.1. Učenik objašnjava dinamiku i promjene u pojedinim društvima u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.5.1. Učenik obrazlaže proces stvaranja i širenja države, državno uređenje i upravljanje državom u starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.5.7. Piše vrlo kratak i jednostavan tekst poznate tematike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.5.6. Izdvaja i uspoređuje osnovne informacije iz različitih izvora te izvodi vrlo kratke prezentacije jednostavnih sadržaja
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
ljudska prava, borci za ljudska prava
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Koko u Parizu - metodička preporuka za učenike s teškoćama
Manuela Valenčić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Hrvatski jezik
PDF
Vodič za izradu videomaterijala iz geografije
Dragan Siluković
priručnik
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Geografija
DOCX
Komentari