Moja prava to sam ja

e-skole

Moja prava to sam ja

  • Uređeno prije: 25mj
  • 248
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    Opisivanje i definiranje ljudskih prava kreće od proučavanja povijesnih dokumenta koji su izmijenili tijek povijesnih događaja a kao posljedicu osigurali državnu zaštitu u ostvarivanju ljudskih pa i dječjih prava danas. Stavljanje u uloge starih Atenjana kada mnogi nisu imali temeljna prava ili prepoznavanje zaštite prava u medijskim tekstovima stvaraju aktivnog građanina. Jer samo imanjem i korištenjem prava na obrazovanje može se naučiti kako aktivno sudjelovati u društvu u kojem živimo.

    Doprinosi

    Jasna Kudek Mirošević, Autor
    Ana Šutalo Barić, Urednik
    doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
    Kristijan Šivak, Recenzent
    Kristina Rismondo, Recenzent
    Ivana Andrić, Recenzent
    Dubravka Štiglić, Recenzent
    doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
    Edmira Belko, Autor
    Mirjana Sever, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.5.1 analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.5.1. Učenik obrazlaže važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.5.1. Učenik obrazlaže proces stvaranja i širenja države, državno uređenje i upravljanje državom u starome vijeku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.5.1 Učenik razlikuje tiskane medijske tekstove i izdvaja tekstove i sadržaje koji promiču pozitivne vrijednosti

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.03.2020.

    Tagovi

    ljudska prava, interkulturalnost, dokumenti o ljudskim pravima, kalendar ljudskih prava

    Datum unosa materijala

    28.03.2020.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.6

    Komentari

    Nema komentara