Opis materijala
Opisivanje i definiranje ljudskih prava kreće od proučavanja povijesnih dokumenta koji su izmijenili tijek povijesnih događaja a kao posljedicu osigurali državnu zaštitu u ostvarivanju ljudskih pa i dječjih prava danas. Stavljanje u uloge starih Atenjana kada mnogi nisu imali temeljna prava ili prepoznavanje zaštite prava u medijskim tekstovima stvaraju aktivnog građanina. Jer samo imanjem i korištenjem prava na obrazovanje može se naučiti kako aktivno sudjelovati u društvu u kojem živimo.
Doprinosi
Mirta Ambruš Maršić, Autor
Mirela Babić, Autor
Sunčana Pomahač Gak, Autor
Stanka Svetličić, Autor
Mihaela Piskač Opančar, Autor
Jasna Kudek Mirošević, Autor
Ana Šutalo Barić, Urednik
doc. dr. sc. Katarina Aladrović Slovaček, Recenzent
Kristijan Šivak, Recenzent
Kristina Rismondo, Recenzent
Ivana Andrić, Recenzent
Dubravka Štiglić, Recenzent
doc. dr. sc. Iva Ivanković, Recenzent
Edmira Belko, Autor
Mirjana Sever, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> D. e-Društvo-> D.5.1 analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.1. Učenik analizira likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.2. Učenik demonstrira fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.5.3. Učenik u vlastitome radu koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.5.2. Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> C. Znanost i tehnologija-> POV OŠ C.5.1. Učenik obrazlaže važnost širenja izuma i tehnologije u prapovijesti i starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Povijest-> D. Politika-> POV OŠ D.5.1. Učenik obrazlaže proces stvaranja i širenja države, državno uređenje i upravljanje državom u starome vijeku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.1. Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.2.2. Aktivno zastupa ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> OŠ HJ C.5.1 Učenik razlikuje tiskane medijske tekstove i izdvaja tekstove i sadržaje koji promiču pozitivne vrijednosti
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2020.
Tagovi
ljudska prava, interkulturalnost, dokumenti o ljudskim pravima, kalendar ljudskih prava
Datum unosa materijala
28.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.6
Preporučeni materijali
Autorska prava i GDPR
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Elektrotehnika i računalstvo • Računalstvo
PPTX
PP EJ_1.razred_My family song
Valerija Boras, Gordana Barišić Lazar, Snježana Pavić, Kristina Pirs
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Engleski jezik i Osnove stranog jezika • 1. razred OŠ
PDF
Komentari