Opis materijala
Ovaj modul obuhvaća elemente uljudnog ophođenja i predstavljanja. Ponavlja se i nadograđuje vokabular vezan uz pozdrave (na formalnoj i neformalnoj razini) predstavljanje sebe i obitelji.
Doprinosi
Mirjam Blažević, Autor
Kristina Lijović, Autor
Marina Zelenika Majić, Autor
Adam Vuk, Urednik
dr. sc. Lucia Miškulin, Recenzent
doc. dr. sc. Zdravko Kolundžić, Recenzent
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.5.1. Učenik razumije kratke i vrlo jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.5.2. Učenik naglas čita kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.5.3. Učenik govori vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.5.4. Učenik sudjeluje u vrlo kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.5.5. Učenik piše kratke i jednostavne rečenice
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.5.6. Učenik zapisuje poznate riječi prema zvučnome ili slikovnome predlošku
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) NJ B.5.1. Učenik opisuje osnovne elemente kultura povezanih s njemačkim jezikom u aspektima svakodnevnoga života te prepoznaje sličnosti i razlike između vlastite kulture i drugih kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) NJ B.5.2. Učenik opisuje jednostavne primjere međukulturnih susreta i primjereno reagira
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) NJ B.5.3. Učenik reagira otvoreno i s interesom na strane i nerazumljive sadržaje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) NJ C.5.2. Učenik se služi jednostavnim informacijama iz različitih izvora
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) NJ C.5.1. Učenik bira i primjenjuje neke strategije učenja i uporabe jezika u skladu sa zadatkom
Bilješke
Skraćeni naziv
NJEMAČKI 5 - Modul 1
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
njemački
Datum izrade materijala
13.03.2020.
Tagovi
, članovi obitelji, DACHL, Lander, pozdravi pri dolasku i odlasku, izrazi uljudnog ophođenja (Wie geht s?, Entschuldigung, Es freut mich), nijekanje odgovora (ein/kein), posvojne zamjenice (mein/dein), prijedlozi in/aus, izražavanje udaljenost i položaja nekog grada, pravilni glagoli u 3 licu jednine, dijelovi maila (oslovljavanje, pozdravi), opis prijatelja
Datum unosa materijala
13.03.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.4
Preporučeni materijali
Početno čitanje i pisanje – nakon učenja velikog i malog tiskanog slova O, o - priprema za nastavni sat Hrvatskoga jezika (1. razred)
Silvija Švelinger
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Hrvatski jezik
Match the "Hello" (memory game)
Lea Pintarić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 1. razred • Strani jezik
Uređeno prije: 11d
1
Komentari