Programiranje kroz igru

Programiranje kroz igru

  • Uređeno prije: 26mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Učenici kroz igru/igre ponavljaju najosnovnije naredbe i funkcije Pythona te matematičke teme vezane za opseg i površinu kvadrata i pravokutnika. Obrazovni materijal je izrađen pomoću alata Wordwall.

    Doprinosi

    Nataša Magdalenić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Matematika-Informatika

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    26.06.2019.

    Tagovi

    informatika, površina, Matematika, Programiranje, četverokut, Python, opseg

    Datum unosa materijala

    29.05.2019.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara