Australia

Australia

  • Uređeno prije: 82mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ovi digitalni sadržaji se mogu koristiti za Flipped Classroom poučavanje u sklopu Edmoda (moji učenici rade na taj način) ili na nastavnom satu tako da učenici rade u paru samostalno ili u timovima. Odgojno obrazovni ishodi: spoznati i usvojiti ključne pojmove novi vokabular uz ključne riječi- stolen generation didgeridoo dreamtime dot painting duckbilled platypus indigenous itd. Učenik/ učenica čita s razumijevanjem bottom up reading bottom down reading snalazi se  u tekstu  povezuje riječi/ pojmove i slike  pisano se izražava/objašnjava ključne pojmove  piše razumljive rečenice i prenosi poruku  odgovara na pitanja u kvizu odabire točan odgovor  razvija poštovanje za drugačiju kulturu njeguje i želi očuvati vlastite kulture uči toleranciju i poštovanje različitosti  objašnjava kako omalovažavanje drugoga i drugačijeg i nedostatak empatije dovode do međukulturnih nesporazuma  objašnjenja potkrepljuje primjerima iz poznatoga konteksta   pronalazi sličnosti/ različitosti vlastite kulture i aboriđinske.

    Doprinosi

    Ministarstvo znanosti i obrazovanja , Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Dijana Gašparac, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    28.01.2019.

    Tagovi

    tolerancija, kviz, kultura, vokabular

    Datum unosa materijala

    28.01.2019.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara