Opis materijala
Učenik prepoznaje osnovne segmente izrade programa: ulaz- obrada- izlaz. Učenik samostalno razvija rješenje nekoga problema koristeći se ulaznim i izlaznim podatcima pridruživanjem vrijednosti te ponavljanjem.
Učenik kritički provjerava ispravnost svojega algoritma tako da uspoređuje očekivano rješenje problema s dobivenim rješenjem. Ovisno o ispravnosti rješenja preuređuje i ponovno testira svoje rješenje.
Učenik rješava osnovne algoritme. U slučaju da je učenik pogriješio dobiva isti zadatak samo s drugim brojevima. U slučaju točnog odgovora učenik prelazi na sljedeći zadatak.
Doprinosi
Siniša Jovčić, Autor
Ministarstvo znanosti i obrazovanja , Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija
Bilješke
Skraćeni naziv
Phyton
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
25.01.2019.
Tagovi
izrada programa
Datum unosa materijala
25.01.2019.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Mein Steckbrief-PRIMJER PRILAGODBE METODA, SADRŽAJ I AKTIVNOSTI ZA UĆENIKE S TEŠKOĆAMA-NJEMAČKI JEZIK, 5.razred
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Strani jezik
Kvadratna jednadžba - zadaci za vježbu
Tatjana Štambuk
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 2. razred • Matematika
Uređeno prije: 6d
1
Komentari