Opis materijala
Uz pomoć Desmos aktivnosti Jesmo li jednake širine? učenici u konkretnom kontekstu algebarski modeliraju ponuđenu problemsku situaciju (geometrijski problem podjele pravokutnika na jednake dijelove tj. dijelove jednake širine) i alegebarskim izrazima opisuju međusobnu ovisnost promatranih varijabli. Učenici aktivnosti pristupaju preko učeničkog pristupnog ulaza upisujući razredni kod (ClassCode) koji generira učitelj prijavom u Desmos. učitelj može u realnom vremenu pratiti aktivnost svakog učenika i međusobno uspoređivati njihova rješenja/ ideje/ odgovore na svojem računu preko kontrolne ploče (Dashboard). Učenicima je također omogućena razmjena ideja u pojedinim fazama aktivnosti jer su učenički odgvori u fazama aktivnosti koje su pogodne za razrednu raspravu vidljivi svim ostalim učenicima.
Doprinosi
Aleksandra-Maria Vuković, Autor
Ministarstvo znanosti i obrazovanja , Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Bilješke
Skraćeni naziv
Jesmo li
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
24.01.2019.
Tagovi
aktivnosti, učenici, algebra
Datum unosa materijala
24.01.2019.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Projektni zadatak iz biologije za 7. razred- Radi li srce svake minute jednako?
Biljana Bošnjak
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Biologija
PDF
Utječe li masa na korisnost kuhala?
Luka Novaković
Digitalni obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Fizika
DOCX
Komentari